0to9 ontwikkelt Employer Value Proposition en arbeidsmarkt-campagne voor BAM

BAM Nederland lanceerde onlangs haar recruitmentcampagne, bedacht en gemaakt door 0to9. Nadat dit full-service bureau uit Rotterdam de Employer Value Proposition (EVP) van BAM Group had vormgegeven, volgde de vraag van BAM deze te vertalen naar een recruitmentcampagne voor heel Nederland. De campagne is inmiddels live en zichtbaar door het land, met als doel het aantrekken van onder andere servicemonteurs voor BAM.

Een disruptieve benadering voor een nieuwe generatie medewerkers

Het communicatieconcept met de vraaggerichte benadering ‘Wat als…?’, dat 0to9 al eerder samen met BAM creëerde, vormt de basis van de arbeidsmarktcampagne. Het concept nodigt kandidaten uit om mee te denken en bij te dragen aan duurzame oplossingen. Geen standaardcampagne, maar een opvallende aanpak, die de aandacht trekt.  

Joost van Gorsel, Creative Director bij 0to9: “We wilden wegblijven van wat de sector doet. Dus kozen we bewust niet voor ‘in de camera kijkende’ medewerkers met een helm op, maar voor prikkelende statements op de plek waar jij straks meewerkt aan een duurzame toekomst, voor Nederland én jezelf. We versterkten dat concept met een dronevlucht door de wereld van de BAM-medewerkers en jouw toekomstige werkplek. Gefilmd door dé dronepiloot van Nederland, die ook de F1 droneshots mag maken”  

www.0to9.nl

www.bam.com

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.