ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux

Het Tilburgse marketingbureau ZUID is uitgeroepen tot Webflow Enterprise Partner. Daarmee is het bureau het eerste grote fullservice marketingbureau in de Benelux met deze status. De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma en bevestigt dat ZUID de juiste partner is voor organisaties die hun digitale landschap willen moderniseren met snellere, veiligere en schaalbare Webflow-oplossingen.

Volledige focus op Webflow

De benoeming volgt op een jarenlange samenwerking tussen ZUID en Webflow. Het bureau werkt al geruime tijd met het platform en heeft zijn digitale dienstverlening omgevormd tot een full-on Webflow-aanbod. Enkele digitalexperts binnen het team werken al sinds de begindagen van Webflow (2013) met het platform en zijn nauw betrokken bij de doorontwikkeling ervan.

Regie terug bij de marketeers

Webflow is een low-code websiteplatform dat de regie teruggeeft aan marketeers. Zij kunnen zelfstandig en wendbaar werken aan hun website, terwijl development zich richt op integraties, innovaties en optimalisaties. Deze werkwijze sluit aan bij de groeiende behoefte aan snelheid en flexibiliteit in digital marketing.

ZUID hielp het afgelopen jaar verschillende groeimerken, waaronder NieuweStroom, Easyflex, Big Green Egg en Ouwehands Dierenpark, met Webflow-websites die hun teams meer autonomie geven.

Niels Kuipers, Digital Director bij ZUID: "Het is een enorme eer dat we deze onderscheiding in ontvangst mogen nemen. Dagelijks zien we wat een verademing Webflow is binnen de wereld van website-development. We stellen onze klanten ermee in staat de regie over de website terug te geven waar het hoort: bij marketing in plaats van development. Dat past perfect bij onze visie op de toekomst van digital: slim, schaalbaar en voorbij het onverwachte. Binnen ons ZUID-ecosysteem en in samenwerking met Webflow willen we de komende jaren nog veel impact maken."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk

03-11-2025 | 12:14:00
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.

Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor

03-11-2025 | 11:20:00
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.

Koen van Rijn sluit zich aan bij met melk

03-11-2025 | 11:12:38
Met melk, het creatieve bureau uit Rotterdam, verwelkomt Koen van Rijn als nieuwste lid van het team. Van Rijn is artdirector, fotograaf en zinemaker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.