ZTACK viert feestdagen met speciale radioshows

Jongerenplatform ZTACK pakt traditiegetrouw uit tijdens de feestdagen. Van kerstavond tot en met nieuwjaarsdag verzorgt ZTACK een programmering boordevol muziek, talent en jaaroverzichten.

Kerstavond: Pre-Party XXL Christmas

Op 24 december, kerstavond, trapt ZTACK af met de jaarlijkse ‘Pre-Party XXL Christmas’. Tussen 19:00 en 01:00 uur zorgen zes jonge ZTACK Club DJ’s voor een speciale kerstmix. Van latin tot groovy house – elk uur een andere stijl en energie. Dit zijn de DJ’s die in de mix te horen zijn:

Oudejaarsavond: Muzikale terugblik op 2024

Op 31 december, oudejaarsavond, sluit ZTACK het jaar af. Het programma begint met de ZTACK Release Chart Top 2024, gepresenteerd door Sacha Meendering van 20:00 tot 22:00 uur. Deze uitzending biedt een overzicht van de meest populaire nummers van het jaar, samengesteld op basis van streams en airplays.

Daarna neemt ZTACK Club DJ Roberio het roer over met de ‘Yearmix Road to 2025’. In deze show kijkt ZTACK vooruit naar het nieuwe jaar.

Stefan Tissink, Station Manager: "Het is geweldig om elk jaar in december groots uit te pakken. De Pre-Party XXL combineert ons eigen talent met nieuw opkomend talent en biedt een breed scala aan stijlen – ideaal voor iedereen die feestelijk de feestdagen wil beginnen. Daarnaast ben ik trots op onze jaarafsluiting met de beste muziek uit de Release Chart en een fenomenale mix van Roberio. Het wordt een mooie afsluiting van 2024 en een vliegende start van 2025!"

www.ztack.nl

www.deradiofabriek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:

Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes

13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.

N=5 ontwikkelt tweede campagne KVK rondom Handelsregister

10-06-2025 | 17:34:00
Onder de titel Anders overkomen laat de campagne zien welke gevolgen onjuiste bedrijfsgegevens kunnen hebben.

Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI

10-06-2025 | 14:48:00
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Post-production Coordinator

10-06-2025 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Post-production Coordinator - Full-time  \  Amsterdam

NMO Luistercijfers mei 2025: Qmusic overal marktleider

06-06-2025 | 15:31:13
Marketing Report heeft de mei 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat de ingevoerde minutenregistratie nauwelijks effect heeft op de cijfers

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.