Zijn community's de nieuwe socials?
[De Boardroom] Stacey Rookhuizen en Herbert Visser praten over authenticiteit versus scripted content
De Boardroom is dé talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Stacey Rookhuizen (Oprichter Bombilate Media) en Herbert Visser (Directeur Mediahuis Radio) over onder meer:
- Zijn communitiy's de nieuwe socials?
- Legt authenticiteit het af tegen scripted content?
- En: wordt branded radio onderschat in de marketingmix?
Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan?
Beluister hier de aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de podcast:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob
NRC start met podcast Wereldzaken
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert