Youvia en Young Victory Athletics verlengen sponsorship deal

Het Nederlandse Youvia (voorheen DTG en bekend van de Gouden Gids en De Telefoongids) en de Rwandese vrouwenvoetbalclub Young Victory Athletics (YOUVIA WFC) verlengen hun sponsorship deal met een jaar.
 
Raymond van Eck, CEO van Youvia: "Vanuit onze medewerkers is aangegeven om vaker stil te willen staan bij Corporate Social Responsibility. Door middel van het sponsoren van vrouwenvoetbalclub YOUVIA WFC geven we hier gehoor aan. Daarnaast is het ook een dikke knipoog naar het verleden waar we als Gouden Gids Feyenoord in de jaren ’80 en het Nederlandse voetbal in de jaren ’90 en begin ’00 sponsorden. Maar belangrijker nog is de bijdrage aan inclusiviteit. Het geeft invulling aan zowel gelijkheid in sport (vrouwenvoetbal) en vooral ook vrouwenrechten. We vinden het belangrijk een duurzame impact te maken. YOUVIA WFC heeft een bijzonder mooie en grote impact op de community bijvoorbeeld door scholarships voor meisjesonderwijs en we vinden het erg mooi dat we hier een bijdrage aan kunnen leveren."

Dankbaar

Ndarama Mark, CEO en Founder van YOUVIA WFC: "We zijn meer dan dankbaar voor deze voortdurende samenwerking met onze gewaardeerde hoofdsponsor. Youvia heeft een belangrijke rol gespeeld bij het realiseren van onze dromen en ambities om vrouwen en meisjes in hun kracht te zetten door middel van sport. Met de niet-aflatende steun en het vertrouwen van Youvia in onze visie, bereiken we zeker nog grotere hoogten en prestaties het komende seizoen."
 
 
Lees ook:

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

NIBC Bank hoofdsponsor van terugkerende Tour of Holland

29-07-2025 | 13:15:48
NIBC Bank verbindt zich als hoofdsponsor aan de Tour of Holland. De zesdaagse wielerkoers keert na 21 jaar terug op de Nederlandse sportkalender

Amazon verlengt partnerschap met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030

24-07-2025 | 10:24:57
De verlengde samenwerking is gericht op de verdere groei van de sport, ook na het UEFA Women’s EURO 2025 in Zwitserland.

PSV en Coca-Cola verlengen langdurige samenwerking

23-07-2025 | 12:57:00
Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) blijft als partner verbonden aan PSV. De samenwerking, die al meer dan tien jaar loopt, wordt voortgezet.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.