XYZ Creative Agency ontwikkelt campagne: Te Water!

De Nederlandse scheepsbouw is iets waar we trots op mogen zijn, dat onderstreept de Te Water! -campagne gemaakt door XYZ Creative Agency.

Om het publiek nieuwsgierig te maken naar de tentoonstelling over de Nederlandse scheepsbouw, geeft de campagne een inkijkje door een patrijspoort. De serie van drie beslaat uit de drie tijdperken die in de tentoonstelling Te Water! centraal staan.  

XYZ Creative Agency werkt al meerdere jaren samen met het museum. De aan de start van de samenwerking geïntroduceerde campagneformule: Wat zie jij? vormt de basis van alle uitingen. 

Peter Jan de Werk, Medewerker Marketing & Communicatie van het Maritiem Museum: "Het gepresenteerde concept voor de campagne voelde direct goed. We zaten meteen op één lijn." 

De campagne is zichtbaar via een combinatie van DOOH, online en social advertenties en organische content. De tentoonstelling Te Water! is nog het hele jaar te bezoeken in het Maritiem Museum Rotterdam. 

www.xyzcreativeagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Teus Baars en Diederik Hoffland over NOSUCH en XYZ

03-03-2025 | 10:23:00
De bureaus vullen elkaar aan op creatief en strategisch vlak, met als doel klanten nog beter te bedienen.

MKB-afval en XYZ Creative Agency: de Wheelie

28-01-2025 | 10:01:00
MKB-afval lanceert, met de creatieve ondersteuning van XYZ Creative Agency, de Wheelie: een zelfrijdende rolcontainer

XYZ ontwikkelt kinderclub voor Maritiem Museum

28-01-2025 | 09:49:00
Voor de jonge bezoekers van het Maritiem Museum Rotterdam ontwikkelde XYZ Creative Agency een kinderclub: de Zeesterren!

XYZ Creative Agency maakt vervolg Pop uit je Bubbel-campagne Uitagenda

25-07-2024 | 08:00:00
Na de succesvolle Pop uit je Bubbel-wintercampagne, ging XYZ Creative Agency opnieuw aan de slag voor Uitagenda

XYZ Creative Agency ontwikkelt campagne Maritiem Museum voor 150-jarig bestaan

23-07-2024 | 16:52:00
Het Maritiem Museum bestaat 150 jaar. Om dat te vieren en breed uit te dragen, ontwikkelde XYZ Creative Agency een vrolijke publiekscampagne.

[Column] Bas Vlugt: Agency at Night 2024 Report!

17-03-2024 | 20:50:00
Op vrijdag 15 maart was de eerste editie van Agency at Night, een feestelijke avond in Rotterdam tijdens welke deelnemende reclamebureaus de deuren openen, geïnspireerd door het al jaren succesvolle AdNight in Amsterdam

De Nachthap: XYZ Creative Agency tijdens Agency at night

08-03-2024 | 10:29:00
Met de Nachthap geeft XYZ Creative Agency een dikke knipoog naar het beeld dat veel mensen van hun werk hebben.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.