Whello Group breidt managementteam uit met drie leden

Mark Joon, René Hoogendoorn en Juliske Hummel treden toe tot MT

Online marketingbureau Whello Group heeft per direct drie leden toegevoegd aan het managementteam: Mark Joon (Operational Lead), René Hoogendoorn (Commercial Lead) en Juliske Hummel (Creative & Culture Lead). Met de uitbreiding wil het bureau de dienstverlening richting groeiende merken versterken.

Nasser al Kamouchi, medeoprichter Whello: "Met dit team zijn we klaar voor de volgende fase. We weten waar scale-ups tegenaan lopen en hoe ze slimmer kunnen groeien. Dankzij deze versterking kunnen we klanten nog beter ondersteunen met flexibele teams en een niche aanpak die steeds impact maakt."

Focus op efficiënte processen en schaalbaarheid

De drie teamleden brengen ieder hun eigen specialisatie mee. Mark Joon richt zich als Operational Lead op het verbeteren van processen, zodat klanten flexibel kunnen opschalen. Mark Joon: "Groeien gaat niet alleen over meer doen, maar vooral over slimmer werken. Wat vandaag werkt, is morgen alweer achterhaald. Daarom is Whello Group altijd in beweging. Met vijf gespecialiseerde labels en meer dan vijftig marketeers, strategen en designers onder één dak, helpen we merken groeien door strategie en merkbeleving te koppelen aan performancegedreven marketing."

Data, creativiteit en merkstrategie als kern

René Hoogendoorn brengt ervaring mee in strategische marketing en klantinzichten. Als Commercial Lead zet hij in op datagedreven strategieën. René Hoogendoorn: "Zolang ik de doelgroep van mijn klanten begrijp, ontwikkelen we strategieën die simpel, snel en effectief werken."

Juliske Hummel geeft als Creative & Culture Lead richting aan de creatieve koers van het bureau. Eerder werkte ze als marketing- en brandmanager bij Frisse Blikken. Juliske Hummel: "Sterke merken bouw je niet met losse campagnes. Ik help bedrijven hun merk strategisch slim neer te zetten, zodat het blijft hangen en raakt bij de juiste doelgroep."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Lisanne Schneider Senior PR-Consultant UPR Agency

25-09-2025 | 17:51:18
Met haar komst legt het bureau meer nadruk op lifestyle-, beauty-, corporate- en consumer brands in de Nederlandse markt.

DCVF haalt AI-experts binnen voor verdere groei

25-09-2025 | 10:33:38
Met de komst van Lieke Bügel en Maarten Hofland wordt AI net zo vanzelfsprekend binnen de werkwijze van het bureau als de DCVF’ers zelf.

Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy

25-09-2025 | 09:03:00
Co-founder Antoine Houtsma gaat zich voortaan richten op zijn rol als group Chief Creative Officer.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.