 
 
Whazzup?! in Media #9: Media in de verkiezingsstrijd
[Grow by DPG Media] Polarisatie of pluraliteit; welke rol speelt de media?
In deze aflevering buigen René Zeedijk en Roger Verdurmen zich over de polarisatie binnen het politieke landschap en de rol van media hierin. Ze bespreken de polarisatiestrijd, de opmerkelijke inmenging van de creatieve wereld en de cruciale vraag: gaat de kiezer nog met een open blik de verkiezingen in of blijft de kiezer gevangen in zijn eigen bubbel? Kijk en luister de podcast met René en Roger over dit onderwerp via deze link. Wil je liever op Spotify luisteren dat kan via deze link.
Polarisatie: welke rol speelt de media?
Rond verkiezingstijd klinkt al snel de beschuldiging dat talkshows en traditionele media bijdragen aan de groeiende polarisatie. Volgens René en Roger is dat beeld te kort door de bocht.
Roger Verdurmen: “Polariseren - ik vind niet dat de talkshows dat doen en ik vind zeker niet dat het nieuws dat doet." "Er wordt gepolariseerd, maar dat wordt door de politieke partijen zelf gedaan.”
Waarom luisteren?
- De opmerkelijke bemoeienis van de creatieve wereld met initiatieven als 'Stem voor stabiliteit' en 'Voor ons Nederland'.
- Of de kiezer zich breed weet te oriënteren door verschillende media en zich buiten zijn eigen weet te informeren - op basis van onderzoek met Panel Inzicht.
- Roger en René bespreken verschillende voorbeelden om jou of jouw merk te inspireren om zelf initiatief te nemen voor de democratie.
Luister nu en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen die het medialandschap veranderen! Beschikbaar via Fluister, Spotify, Apple Podcasts en Grow.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Digitale gids That’s Entertainment versterkt merkvoorkeur Ziggo
Crossmediale DPG Media-campagne scoort voor Rijn IJssel
Whazzup?! in Media #8: Politiek en media in balans
Case: M18% brandlift voor Austria Tourism
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers
 
	 
	