
Wervingscampagne van SuperRebel voor Boluda
SuperRebel heeft een wervingscampagne gemaakt voor Boluda Towage. Een baan op een sleepboot is zonder overdrijven de meest meeslepende baan van Nederland, is het uitgangspunt van de campagne.
Boluda Towage is, een grote leverancier van maritieme diensten. Het van oorsprong Spaanse bedrijf opereert wereldwijd en heeft een vloot van meer dan vierhonderd schepen in honderd havens in achttien landen, verspreid over vier continenten.
Nieuwe matrozen, machinisten en kapiteins gezocht
Voor de sleepbootvloot in Rotterdam is Boluda op zoek naar nieuwe matrozen, machinisten en kapiteins. Boluda zoekt mensen die zich aangetrokken voelen door de vrijheid, het avontuur, de vriendschap en de verantwoordelijkheid die je hebt aan boord. Zelfs als je niet beschikt over de juiste opleiding of papieren, ben je welkom en kun je een interne opleiding volgen.
De campagne is te zien op social media en online. De volgende stap is de ontwikkeling van een internationale wervingsplatform waarop Boluda alle wervingsactiviteiten kan bundelen en de internationale vloot en bemanning kan versterken en uitbreiden.
www.superrebel.com
www.boluda.eu
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Manager
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Lead Social
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Social Account/Project Manager
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Traffic Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien