
Walibi Holland kiest voor ARA creative agency
Na een uitgebreid pitchtraject kiest Walibi Holland voor ARA creative agency als branding- en communicatiepartner. Het park heeft de ambitie om flink te groeien in bezoekersaantallen. Walibi Holland en ARA gaan die duurzame groei realiseren door een spectaculaire attractie te lanceren en als hero te positioneren.
De attractie die nu wordt gebouwd is een samenwerking van Walibi Holland en RMC, verantwoordelijk voor de recordvestigende hybridebaan UNTAMED.
Above and beyond
Vanuit de pitchvraag om de nieuwe attractie te lanceren, ontwikkelde ARA een uitgebreide strategie, campagneplan en diverse campagnemiddelen. Walibi Holland en ARA werken nauw samen om het plan in te vullen en uit te voeren.
Klaar voor een wilde rit
Marc Guffens, CMO bij Walibi: “ARA heeft ons verrast met hun creativiteit en aanpak. We kijken ernaar uit om samen werk te maken van onze groeiambitie.”
Douwe Oppedijk, Business Director bij ARA: “Walibi is een iconisch merk dat staat voor avontuur, spanning en plezier – precies de elementen waar wij bij ARA van houden. Het is een geweldige uitdaging om samen met Walibi deze nieuwe attractie bij een groot publiek te introduceren.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Niet alles verandert
[Vacatures] ARA Creative Agency zoekt een Vormgever / DTP'er
ARA (TBWA) en KUBO introduceren CO2-negatieve tuinbouwkas
[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant
[Vacancy] ARA Creative Agency has a position for an International Account Director
Gepubliceerd door: Saskia van Weert