Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU

Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd. Dit online eFootball-toernooi biedt gamers de kans om hun vaardigheden te tonen en strijden om een hoofdprijs: een reis naar Manchester en de mogelijkheid om tegen spelers van Manchester United te spelen.

De samenwerking tussen Vredestein en Manchester United is gericht op het constant verbeteren en inspireren tot succes, zowel op de weg, het veld als in de gamingwereld. The Invaders vertaalden deze samenwerking naar het digitale domein met de Vredestein Victory Cup, waar gamers in een knock-out toernooi konden deelnemen.

Always Pushing Forward

De aankondiging van het toernooi werd ondersteund door een uitgebreide campagne. Deze omvatte led-boarding langs het veld op Old Trafford, advertenties in United printmedia en online promotie via de kanalen van Vredestein en Manchester United. De boodschap Always Pushing Forward werd hierbij benadrukt.

Hoogtepunt in Carrington

De drie winnaars, elk vergezeld door twee vrienden, bezochten Old Trafford en kregen een verrassing op het trainingscomplex van Manchester United in Carrington. Daar ontmoetten ze sterren als Marcus Rashford en Diogo Dalot, en speelden ze tegen hen op de digitale velden.

De deelnemer met de meeste goals werd beloond met VIP-tickets voor de wedstrijd tussen Manchester United en Liverpool, uitgereikt door Marcus Rashford. Deze unieke ervaring wordt gedeeld via een uitgebreide contentcampagne.

www.theinvaders.nl

www.apollotyres.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

Frieda Ulsamer de Waard over The Invaders

30-03-2025 | 22:20:00
Marketing Report is in Haarlem op bezoek bij The Invaders. We spreken met CEO Frieda Frieda Ulsamer de Waard.

Het Voetbal Inside effect

21-02-2025 | 12:47:00
Voor merken geldt óók in Nederland wat internationaal de stelregel is voor merk én mens: Never discuss religion, sex, politics or money.

The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025

12-12-2024 | 10:23:00
Maar liefst driekwart van de Nederlandse bevolking gamet op telefoon, tablet of console, 60 procent daarvan zelfs dagelijks.

1 miljoen spelers voor Operation Aorta van Sanquin en The Invaders

03-12-2024 | 14:15:50
Operation Aorta is een educatieve Minecraft-wereld waarin kinderen op ontdekkingsreis gaan door het menselijk lichaam.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.