Voormalig Unilever media director Harry Dekker strategisch adviseur bij Zuiver Group

Harry Dekker, voomalig media director bij Unilever, sluit zich aan bij de Raad van Advies van Zuiver Group. In zijn rol als strategisch adviseur brengt Dekker uitgebreide kennis en ervaring mee uit de mediawereld.

Dekker heeft de afgelopen drie decennia een belangrijke rol gespeeld binnen de media-industrie. Hij was verantwoordelijk voor de mediaplanning en -inkoop voor Unilever in zowel Nederland als België. Voor zijn inzet en leiderschap ontving hij onlangs de Grand Coq d'Honneur, een prestigieuze oeuvreprijs van het Genootschap van Reclame (GVR). Deze erkenning onderstreept zijn aanzienlijke impact op de mediawereld.

Edwin Werkman, oprichter van Zuiver Group, en Dennis Kuperus, CEO: "Harry’s indrukwekkende staat van dienst en zijn bewezen leiderschap in de media maken hem een waardevolle aanvulling voor ons team. We zijn trots hem te mogen verwelkomen."

Harry Dekker: "Ik zie ernaar uit om mijn kennis en ervaring in te zetten voor de verdere groei van Zuiver Group."

Zuiver Group, opgericht in 2009, bestaat uit vier gespecialiseerde bureaus: Zuiver Media, Wind Mee online marketing, Modern Minds webdevelopment en Studio Bravoure, een contentproductiebedrijf.

https://zuivergroup.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Els Dijkhuizen verlaat Heineken

06-11-2025 | 19:09:00
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

The Social Hub stelt wereldwijd marketingteam samen

05-11-2025 | 10:32:00
The Social Hub heeft een wereldwijd marketingteam gepresenteerd onder leiding van Trix van der Vleuten

Personally benoemt Bieke Groenink tot partner

04-11-2025 | 08:59:46
Met haar komst wil het bureau ondernemers gerichter ondersteunen bij het versnellen van hun groei door LinkedIn-content en PR strategisch in te zetten.

Mediahuis lanceert Banenrijknoord

03-11-2025 | 17:20:33
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.