Voormalig Unilever media director Harry Dekker strategisch adviseur bij Zuiver Group

Harry Dekker, voomalig media director bij Unilever, sluit zich aan bij de Raad van Advies van Zuiver Group. In zijn rol als strategisch adviseur brengt Dekker uitgebreide kennis en ervaring mee uit de mediawereld.

Dekker heeft de afgelopen drie decennia een belangrijke rol gespeeld binnen de media-industrie. Hij was verantwoordelijk voor de mediaplanning en -inkoop voor Unilever in zowel Nederland als België. Voor zijn inzet en leiderschap ontving hij onlangs de Grand Coq d'Honneur, een prestigieuze oeuvreprijs van het Genootschap van Reclame (GVR). Deze erkenning onderstreept zijn aanzienlijke impact op de mediawereld.

Edwin Werkman, oprichter van Zuiver Group, en Dennis Kuperus, CEO: "Harry’s indrukwekkende staat van dienst en zijn bewezen leiderschap in de media maken hem een waardevolle aanvulling voor ons team. We zijn trots hem te mogen verwelkomen."

Harry Dekker: "Ik zie ernaar uit om mijn kennis en ervaring in te zetten voor de verdere groei van Zuiver Group."

Zuiver Group, opgericht in 2009, bestaat uit vier gespecialiseerde bureaus: Zuiver Media, Wind Mee online marketing, Modern Minds webdevelopment en Studio Bravoure, een contentproductiebedrijf.

https://zuivergroup.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Alfred breidt team uit met vijf collega’s

04-12-2025 | 11:24:28
Met deze uitbreiding wil het bureau meer capaciteit en diversiteit toevoegen om de groei en nieuwe opdrachten in de komende periode te ondersteunen

IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux

01-12-2025 | 20:34:00
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen.  IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group

Hendrik Jan Roel CFO Jumbo

01-12-2025 | 13:24:00
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report

Jasper Admiraal verlaat Kumpany

01-12-2025 | 13:02:00
Jasper Admiraal verlaat eind 2025 het experience marketingbureau Kumpany. Dit maakte hij bekend op zijn LinkedIn

NOISE groeit door naar 80 medewerkers

01-12-2025 | 09:36:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.