Voetbal International en Libelle lanceren podcast

In aanloop naar het EK voetbal voor vrouwen bundelen Voetbal International en Libelle hun krachten in de vijfdelige podcastserie VIBELLE Podcast: Leeuwen en Leeuwinnen. De afleveringen zijn vanaf woensdag 25 juni wekelijks te beluisteren via Libelle.nl, het podcastkanaal van VI op YouTube en andere grote podcastplatforms. Het Europees Kampioenschap start op 2 juli.

In de podcast gaan Nienke Zondervan, coördinator lifestyle bij Libelle, en Freek Jansen, hoofdredacteur van Voetbal International, met elkaar in gesprek over voetbal. Daarmee komen twee werelden samen: die van lifestyle en die van sportjournalistiek. Onderwerpen als de invloed van voetbal op relaties en gezinnen, ouders langs de lijn, voetballende kinderen en het dagelijks leven binnen de profwereld komen aan bod.

Oranje Vrouwen en man-vrouwrelaties centraal

Naast aandacht voor het toernooi in Zwitserland, staat in elke aflevering een prominente gast centraal. In de eerste aflevering bellen Zondervan en Jansen met bondscoach Andries Jonker, die vooruitblikt op het EK.

Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle: "Waar mannenvoetbal al jarenlang oeverloos wordt besproken, geanalyseerd en becommentarieerd, is het nu de beurt aan vrouwenvoetbal om met hetzelfde enthousiasme eindeloze aandacht te krijgen. Met deze podcast geven wij het startschot. In deze nieuwe podcast laten we de klassieke mannen- en vrouwenwerelden samensmelten. Niet alleen de Leeuwinnen komen aan bod; ook scoren, rode kaarten en penalty’s in het speelveld van man-vrouwrelaties passeren de revue."

Freek Jansen, hoofdredacteur en verslaggever bij Voetbal International: "Dit idee is spontaan ontstaan toen we met de hoofdredacties van beide merken bij elkaar zaten. Het zijn echt op vrijwel alle vlakken twee totaal verschillende werelden, maar juist dat verschil in beleving van het voetbal en alles eromheen zal voor een verrassende en boeiende dynamiek kunnen zorgen. Het EK volgen we met VI met een verslaggever ter plaatse. Deze VIBELLE Podcast is een originele en verrassende toevoeging die voor veel herkenning zal zorgen."

www.dpgmedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+

26-06-2025 | 15:36:00
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.

Consument zoekt zekerheid in onzekere tijden

24-06-2025 | 12:45:00
Uit recent onderzoek van DPG Media blijkt dat mensen zich steeds bewuster, maar ook bezorgder gedragen als het gaat om hun geldzaken

Radiostation JOE sponsor van PSV

23-06-2025 | 00:14:00
Het landelijke radiostation JOE (van DPG Media) zal per 1 juli 2025 mouwsponsor en official music partner worden van PSV. Daarnaast zal JOE de club actief ondersteunen met muzikale activaties rondom wedstrijden

DPG Media en Tribe Company starten videoserie Padelpraat

20-06-2025 | 11:20:30
De reeks laat kijkers kennismaken met padel, dat in Nederland sterk in opkomst is

3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt

20-06-2025 | 10:19:33
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.