Voetbal International en Libelle lanceren podcast

In aanloop naar het EK voetbal voor vrouwen bundelen Voetbal International en Libelle hun krachten in de vijfdelige podcastserie VIBELLE Podcast: Leeuwen en Leeuwinnen. De afleveringen zijn vanaf woensdag 25 juni wekelijks te beluisteren via Libelle.nl, het podcastkanaal van VI op YouTube en andere grote podcastplatforms. Het Europees Kampioenschap start op 2 juli.

In de podcast gaan Nienke Zondervan, coördinator lifestyle bij Libelle, en Freek Jansen, hoofdredacteur van Voetbal International, met elkaar in gesprek over voetbal. Daarmee komen twee werelden samen: die van lifestyle en die van sportjournalistiek. Onderwerpen als de invloed van voetbal op relaties en gezinnen, ouders langs de lijn, voetballende kinderen en het dagelijks leven binnen de profwereld komen aan bod.

Oranje Vrouwen en man-vrouwrelaties centraal

Naast aandacht voor het toernooi in Zwitserland, staat in elke aflevering een prominente gast centraal. In de eerste aflevering bellen Zondervan en Jansen met bondscoach Andries Jonker, die vooruitblikt op het EK.

Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle: "Waar mannenvoetbal al jarenlang oeverloos wordt besproken, geanalyseerd en becommentarieerd, is het nu de beurt aan vrouwenvoetbal om met hetzelfde enthousiasme eindeloze aandacht te krijgen. Met deze podcast geven wij het startschot. In deze nieuwe podcast laten we de klassieke mannen- en vrouwenwerelden samensmelten. Niet alleen de Leeuwinnen komen aan bod; ook scoren, rode kaarten en penalty’s in het speelveld van man-vrouwrelaties passeren de revue."

Freek Jansen, hoofdredacteur en verslaggever bij Voetbal International: "Dit idee is spontaan ontstaan toen we met de hoofdredacties van beide merken bij elkaar zaten. Het zijn echt op vrijwel alle vlakken twee totaal verschillende werelden, maar juist dat verschil in beleving van het voetbal en alles eromheen zal voor een verrassende en boeiende dynamiek kunnen zorgen. Het EK volgen we met VI met een verslaggever ter plaatse. Deze VIBELLE Podcast is een originele en verrassende toevoeging die voor veel herkenning zal zorgen."

www.dpgmedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor

24-11-2025 | 07:41:00
Qmusic is per direct op zoek naar Video-Editor - Amsterdam

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Whazzup?! in Media #10: Is Nederland klaar voor social commerce?

20-11-2025 | 13:46:00
In de 10e aflevering van Whazzup?! in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de opkomst van social commerce in Nederland

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.