Vlimse werkt concept: Trek? Bakker Bart. verder uit

Bakker Bart heeft een online-videocampagne gelanceerd waarin het inspeelt op momenten waarop mensen onverwacht trek krijgen. De campagne is een vervolg op het concept Trek? Bakker Bart., dat eind 2023 werd ontwikkeld door reclamebureau Han Snel. Creatieve studio Vlimse werkte het concept verder uit.

Videocampagne met alledaagse situaties

De campagne toont situaties waarin trek op een ongelegen moment de overhand neemt. In die situaties biedt Bakker Bart een oplossing met producten als Bartjes, super snacks en knabbelstengels. In de campagne is ook een nieuw merkelement opgenomen, in combinatie met het herkenbare geluid van een rommelende maag.

Zichtbaarheid op online platformen

De videocampagne wordt verspreid via onder meer Meta, TikTok, YouTube en de digitale kanalen van DPG Media. De uitingen zijn gericht op een brede doelgroep van achttien tot vijfenvijftig jaar, die regelmatig op zoek is naar een snelle eetoplossing.

Cootje Loogman, marketingmanager Bakker Bart: "Met deze campagne laten we zien dat we er altijd zijn als jouw redder in nood wanneer de trek onverwacht toeslaat. We brengen herkenbare momenten tot leven met een humoristische, frisse en eigentijdse aanpak. Daarmee willen we de merkbeleving versterken en ervoor zorgen dat Bakker Bart direct in je opkomt zodra die trek toeslaat."

Jeroen de Wit, founder van Vlimse: "Bakker Bart is een vertrouwd gezicht dat opnieuw gezien mag worden. We bouwden voort op de bestaande regel en maakten het knagende trekgevoel hoorbaar en zichtbaar. Zo brachten we een herkenbaar, alledaags moment op een toegankelijke manier tot leven. Bakker Bart kreeg daarin de hoofdrol als oplossing – zonder het groter te maken dan het is. Lekker nuchter, zoals het merk zelf."

www.vlimse.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Volwassenen die speelgoed en spelen herontdekken

11-02-2025 | 11:06:00
Vlimse heeft onlangs een campagne ontwikkeld voor Intertoys rondom Valentijnsdag. We spreken hierover met Jeroen de Wit en Celvin Bie

Considerationlist SAN New Kids on the Block 2024 bekend

06-02-2025 | 11:27:00
SAN heeft de Considerationlist van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. 28 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria.

Vlimse maakt Valentijnscampagne voor Intertoys

30-01-2025 | 08:40:00
Intertoys lanceert de matchmakers: de perfecte spellen en speelgoedartikelen voor een eerste date, een campagne gemaakt door Vlimse.

Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024

25-11-2024 | 11:41:00
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024

Lidl lanceert Sinterklaas-campagne met hulp van Alfred en Dylan Haegens

12-11-2024 | 11:46:00
De campagne zet in op betaalbare speelgoedmerken zoals Lego, Paw Patrol, Barbie en Marvel.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.