Vertigo 6 pr-bureau voor MY.GAMES in Europa en de VS
Gamebedrijf MY.GAMES kiest Vertigo 6 als pr-bureau voor Europa, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
MY.GAMES, een Europese uitgever en ontwikkelaar met het hoofdkantoor in Amsterdam, heeft meer dan één miljard geregistreerde gebruikers wereldwijd. Het bedrijf ontwikkelt voor mobiel, pc en consoles, met games zoals War Robots, Hustle Castle, Rush Royale, Left to Survive en anderen.
Vertigo 6, gevestigd in Arnhem, staat bekend om zijn ervaring in de game-industrie en heeft sterke relaties opgebouwd met merken zoals Electronic Arts, ASUS, Ubisoft, Twitch, Riot Games en Logitech.
Raoul van Wijk, mede-oprichter bij Vertigo 6: "We zijn ontzettend blij om My.Games te verwelkomen als onze nieuwste klant in de game-industrie. Onze aanpak en trackrecord in het ontwikkelen van awardwinning campagnes voor gamepublishers heeft MY.GAMES overtuigd om voor ons te kiezen als hun pr-partner in Europa, het VK en de VS."
Karina Konkova, Communications Director bij MY.GAMES: "We zijn ervan overtuigd dat Vertigo 6 de juiste partner is om ons te helpen onze merkpositie in Europa en de VS verder te versterken. De uitgebreide ervaring en bewezen staat van dienst in de game-industrie maken Vertigo 6 de perfecte pr-partner."
De samenwerking tussen Vertigo 6 en MY.GAMES heeft als doel om groei te stimuleren in de dynamische gamingmarkt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon ontwikkelt digitaal platform fietsfabrikant vanRaam
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen