
Under Armour kiest voor ACE als lead creative agency in Europa
Under Armour heeft ACE gekozen als zijn lead creative agency in Europa. Om de samenwerking af te trappen, mag ACE beginnen met volledige marketingcampagnes in het VK en Spanje. Tijdens de pitch kwam de creatieve visie tot leven dankzij het gebruik van AI in samenwerking met ACE AI Studio.
Rogier IJzermans, CEO van ACE: "Samenwerken met een sterk merk als Under Armour is een droom die uitkomt. Een van de belangrijkste redenen waarom we ACE hebben opgericht. Deze mijlpaal brengt ons netwerk naar nieuwe hoogten en geeft ons de kans en het platform om een krachtige en samenhangende merkidentiteit voor Under Armour te creëren in de EMEA-regio in de komende jaren. De strategische en creatieve expertise van ons jonge en slimme team markeert onze intrede op het internationale speelveld. Tijdens de pitch concurreerden we met verschillende grote internationale netwerken, dus ik ben enorm trots dat wij, als absolute underdog, hebben gewonnen."
Lees ook:
ACE maakt AI-campagne voor IAMTORO Amsterdam Boxxxer
ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland
Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne
[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers