Under Armour kiest voor ACE als lead creative agency in Europa

Under Armour heeft ACE gekozen als zijn lead creative agency in Europa. Om de samenwerking af te trappen, mag ACE beginnen met volledige marketingcampagnes in het VK en Spanje. Tijdens de pitch kwam de creatieve visie tot leven dankzij het gebruik van AI in samenwerking met ACE AI Studio.

Rogier IJzermans, CEO van ACE: "Samenwerken met een sterk merk als Under Armour is een droom die uitkomt. Een van de belangrijkste redenen waarom we ACE hebben opgericht. Deze mijlpaal brengt ons netwerk naar nieuwe hoogten en geeft ons de kans en het platform om een krachtige en samenhangende merkidentiteit voor Under Armour te creëren in de EMEA-regio in de komende jaren. De strategische en creatieve expertise van ons jonge en slimme team markeert onze intrede op het internationale speelveld. Tijdens de pitch concurreerden we met verschillende grote internationale netwerken, dus ik ben enorm trots dat wij, als absolute underdog, hebben gewonnen."

www.ace.nl

www.underarmour.nl

Lees ook:

ACE maakt AI-campagne voor IAMTORO Amsterdam Boxxxer

02-10-2025 | 09:37:37
De campagne is volledig ontwikkeld met AI in samenwerking met bureau ACE, dat de visuals en video’s realiseerde.

ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland

25-09-2025 | 15:55:47
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.

Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen

10-09-2025 | 16:09:00
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.