
Uitgekookt.nl selecteert Wavemaker als media- en contentbureau
Na een uitgebreide review heeft Uitgekookt.nl gekozen voor Wavemaker als media- en contentbureau. Wavemaker, die via GroupM onderdeel is van WPP, is op 1 januari 2024 met de werkzaamheden gestart.
Johan van Marle, eigenaar van Uitgekookt.nl: "We zijn de laatste jaren uitgegroeid tot marktleider in gezonde thuisbezorgde maaltijden die we direct bij mensen thuis, overal in Nederland kunnen leveren.
Onze missie is om heel Nederland gezonder te laten eten. In die groeiambities past een mediapartner die ons kan helpen innoveren in de wijze waarop we onze doelgroepen bereiken, raken en in beweging krijgen.
Wavemaker heeft een bewezen track-record om verschillende media en doelstellingenecht geïntegreerd te laten werken. We kijken uit naar de nieuwe samenwerking!"
Ruud Verheijen, Business Development Director bij Wavemaker: "Uitgekookt.nl is een prachtig Nederlands merk en een echt succesverhaal van Hollands ondernemerschap. Die eigenwijze, ondernemende mentaliteit past goed onze cultuur en aanpak. We zijn er trots op om met onze knowhow, innovatieve tools en unieke aanpak Uitgekookt.nl te mogen helpen in hun verdere groei in Nederland."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Matthijs Brouwer benoemd tot CFO van GroupM
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
Gepubliceerd door: David de Jong