Twitch introduceert vernieuwd app-design

Twitch introduceert vernieuwd app-design

Streamingdienst Twitch kondigt een update voor de mobiele applicatie aan. Met deze update krijgt de app een geheel vernieuwd design, wat het voor kijkers makkelijker zal maken om content te ontdekken en bekijken. 

De update met het vernieuwde design wordt gedurende de week uitgerold voor alle gebruikers van de app. Het design biedt de Twitch-community een gemoderniseerde en indrukwekkende kijkervaring. Zo is de homepaginacompleet aangepast en is het navigeren van de app nu eenvoudiger dan ooit.

Momenteel komt het grootste deel van de bekeken uren op Twitch nog voort uit de desktop-ervaring. In sommige maanden gebruikt echter meer dan 50 procent van de gebruikers Twitch voornamelijk op hun smartphone, waarbij 40 procent uitsluitend hun smartphone gebruikt. Met deze cijfers in gedachte heeft Twitch besloten om de app te verbeteren, zodat mobiele kijkers makkelijker toegang krijgen tot de content waar ze van houden.

Bij het openen van de app krijgen kijkers hun Discovery Feed te zien, een feed bestaande uit livestreams gebaseerd op gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van de streamers en kanalen die ze al volgen. Ook kunnen ze schakelen naar de Clips Feed, waar ze snel weer op de hoogte kunnen raken van de meest recente clips.

www.twitch.tv

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Naique Tanate: Banijay NXT is de eerste stap in de transformatie naar het mediahuis van de toekomst

19-09-2024 | 23:23:00
Banijay Benelux heeft onder de naam Banijay NXT een unit opgezet die zich richt op het verkennen en ontwikkelen van innovatieve businessmodellen die het bedrijf klaarmaken voor de toekomst

Wereldwijde live streaming-markt naar $756,5 miljard in 2031

18-09-2024 | 17:31:00
De wereldwijde live streaming-markt zal naar verwachting $756,5 miljard bereiken in 2031, met een samengestelde jaarlijkse groei (CAGR) van 20,9% van 2024 tot 2031, volgens een rapport van Meticulous Research.

NOS/NPO verkrijgt uitzendrechten WK Voetbal 2026 en 2030

16-09-2024 | 14:55:00
De NOS heeft de uitzendrechten van het WK Voetbal 2026 en 2030 verkregen. Daarmee zijn deze live te volgen bij de NPO. Het gaat om de televisie, radio en online rechten

[DutchMedia Podcast] Alco de Jong over de ambities van Canal+ in Nederland

14-09-2024 | 09:49:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO

14-09-2024 | 00:17:00
De regering Schoof heeft in zijn regeerprogramma aangekondigd marketing van ongezonde producten die gericht zijn op kinderen en jongeren tegen te gaan. Ook wil het onder meer de NPO hervormen

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.