Triple digitale partner Omroep Brabant

Omroep Brabant, de regionale publieke omroep van Noord-Brabant, heeft het Alkmaarse digitale bureau Triple gekozen als nieuwe digitale partner voor de komende vijf jaar. De eerste stappen in de samenwerking zijn inmiddels gezet: op 6 mei 2020 lanceerden beide partijen de nieuwe Omroep Brabant-app en website.
 
Als digitaal partner is Triple verantwoordelijk voor het concept, design, development, het Content Distributie Platform (CDP) en de Cloud Hosting van het nieuwe Omroep Brabant-platform. De afgelopen maanden lag de focus van de samenwerking op de vervanging en van de online omgeving. Hiermee is een nieuw fundament gelegd voor het verhogen van de relevantie van nieuwscontent voor de consument.

Carlo van Acker, Manager Mediafaciliteiten bij Omroep Brabant: “De oplevering van apps en website is een mooie stap in de samenwerking tussen Triple en Omroep Brabant. We hebben daarmee de basis gelegd voor een toekomstbestendig platform waarmee we onze ambities op online kunnen waarmaken. We kijken er dan ook naar uit om de komende periode gezamenlijk te werken aan de verdere ontwikkelingen van de online producten van Omroep Brabant.”

Lennart van Wijk, Managing Director Cloud Solutions bij Triple: “Ik ben er van overtuigd dat dit mooie gezamenlijk resultaat niet alleen bijdraagt aan het vergroten van het mediabereik van Omroep Brabant maar ook nog beter kan inspringen op de veranderende individuele behoefte van de digitale nieuwsconsument.”

www.wearetriple.com
www.omroepbrabant.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.