nieuws
Tag Resultaten
Een bericht van... Gerard Timmer
De verhalen over de persoonlijke ervaringen van ongewenst gedrag bij medewerkers van de publieke omroep die over de afgelopen periode naar boven zijn gekomen hebben ook mij hard geraakt
Hé wat leuk! Een bericht van... Sven Sauvé!
Het gaat goed met Team RTL! Vandaag zijn de jaarcijfers van ons bedrijf bekendgemaakt en die hebben gelukkig al onze verwachtingen overtroffen
HEMA en Hotel L’Amour winnen Ster Gouden Loeki 2023, Alfred en Dentsu Creative runners-up
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Calvé (Alfred) en KPN (Dentsu Creative)
TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's
Het platform wordt uitgerold in de McDonald’s restaurants, McDonald’s-app en zal zichtbaar zijn via tv, outdoor, socials, bioscoop, online video en radio
RTL Nederland 2023: lagere resultaten bij licht lagere omzetten; herstel in tweede half jaar
RTL Nederland heeft in 2023 620 miljoen euro omzet gedraaid. Dat is 2,5 procent lager dan 2022. Het aangepaste ebitda-resultaat daalde met 9,9 procent naar 145 miljoen euro
Screenforce-vent: Michel van der Voort, Patricia Sonius, Mathijs Bouman en anderen over 2023 en 2024
Op 12 maart 2024 presenteerde Screenforce in een zaal van Move Amsterdam zijn jaarrapport 2023. Nadat Allard Ruyl, CEO van Talpa Media Solutions en voorzitter van Screenforce, de bijeenkomst opende, gaf Screenforce-directeur Michel van der Voort een presentatie over de jaarcijfers
Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
Screenforce Jaarrapport 2023
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen
[Forum] Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen hun tarieven na daling van de kijktijd. Goed idee?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag
NMO: panel-update leidt tot daling lineaire kijktijd
De lineaire kijktijd blijkt harder te dalen in de doelroepen tot 49 jaar zo heeft het Nationaal Media Onderzoek (NMO) aangekondigd
Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen tarieven na daling kijktijd
Talpa Media Solutions verhoogt zijn tarieven met 3 procent per mei 2024. Daarbij heeft het reclameverkoopbedrijf van Talpa Network aangekondigd een NMO-index te introduceren. Ster verhoogt zijn tarieven niet; Ad Alliance komt ook met een tariefsverhoging
Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact
The Walt Disney Company Benelux benoemt Michel Dupont tot Director Advertising & Sales
The Walt Disney Company Benelux heeft Michel Dupont benoemd tot Director Advertising & Sales voor de Benelux. Hij is en blijft General Manager van het Belgische Transfer. Kiki Klijn-Van Leeuwen Boomkamp verlaat The Walt Disney Company per 1 april 2024
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Soms even niet-campagne Odido
Unlimited data niet als high-end product voor data-junkies en grootverbruikers, maar juist voor iedereen die nooit zonder data wil komen te zitten
ACE ontwikkelt merkbelofte ABN AMRO: Wij zijn er voor ieder begin
Met de pay-off 'Voor ieder begin' toont ABN AMRO haar nieuwe gezicht aan de buitenwereld, waarbij het belooft klaar te staan om mensen te helpen beginnen
[Vacatures] Fiction Valley zoekt een Development Coördinator
Fiction Valley is per direct op zoek naar een development Coördinator - Full-time / Part-time
[Vacatures] No Pictures Please zoekt een Productieleider Zeeman Confronteert
No Pictures Please is per direct op zoek naar een Productieleider Zeeman Confronteert
[Column] David de Jong: VodafoneZiggo, KPN, Odido en Delta Fiber zijn blaffende honden die niet bijten
De telecombedrijven VodafoneZiggo, KPN, Odido en Delta Fiber probeerden een transparante biedingsprocedure voor elkaar te krijgen voor onder meer de live rechten van het Eredivisievoetbal
[Vacancy] Nielsen has a position for Sport-Streaming-Catalogs Editor
Nielsen is directly looking for Sport-Streaming-Catalogs Editor Full-time · Amsterdam
[Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Ik verwacht in 2024 herstel tv-reclamemarkt dankzij evenementen
Michel van der Voort is directeur van marketingorganisatie Screenforce waar tv-reclame exploitanten als Ster, Ad Alliance (RTL Nederland) en Talpa Media Solutions (Talpa Network) alsmede andere broadcastes deel van uitmaken. We spreken hem over 2023 en 2024, de introductie van NMO, addressable reclame en andere marktontwikkelingen
[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen