Tag Resultaten
Ulrike Handel/Marietje Schaake/Anita Zielina RvC Mediahuis
Mediahuis Groep heeft Dr. Ulrike Handel, Marietje Schaake en Anita Zielina benoemd in de Raad van Bestuur. De Raad van Bestuur is in België het equivalent van de Nederlandse Raad van Commissarissen
Gijs Alkemade naar Radio Veronica
Gijs Alkemade maakt de overstap van SLAM! naar Radio Veronica en presenteert daar vanaf juni het programma Gijs tot Laat op de doordeweekse late avond.
Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Frank van den Steen, Country Manager Benelux bij MSC Cruises.
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke
Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de kracht van het principe Opposites Create
Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact
Sjoerd van der Meijden is Managing Director van Adswag en Koen Dittmar Sales Director bij het bedrijf.
Ron Adams: Allianz Direct faciliteert de digitale klant
Ron Adams werkt al achttien jaar bij Allianz Direct en zag het merk uitgroeien van start-up tot gevestigde verzekeraar.
Campagne Huidfonds richt zich op buitenberoepen
Het Nationaal Huidfonds vraagt in mei aandacht voor huidkanker met een campagne gericht op buitenwerkers.
Storytelling in audiocommercials zorgt voor meer aandacht
In de dynamische marketingwereld is storytelling een krachtig middel om een merk te positioneren en groei te realiseren.?
VCR en NPO lanceren app Radioplayer Nederland
De Vereniging Commerciële Radio (VCR) en de Nederlandse Publieke Omroep hebben samen met Radioplayer Worldwide de Nederlandse versie van de Radioplayer-app gelanceerd
Kasper van Kooten start radioprogramma op GoodLIFE Radio
In het maandelijkse programma ontvangt hij gasten en praat hij over het effect van de seizoenen op mensen, relaties en levensplezier.
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
Omzet Ster 2024 daalt naar 211,6 miljoen euro
De publieke reclameverkooporganisatie Ster heeft in 2024 een omzet van 211,6 miljoen euro gerealiseerd
Kamer wil samenwerking NPO, RTL Nederland & Talpa Network
De Tweede Kamer wil (opnieuw) dat de NPO, RTL Nederland en Talpa Network gaan samenwerken
DPG Media 2024: omzetgroei, resultaat NL blijft achter
DPG Media heeft in 2024 een omzet gedraaid van 1,73 miljard euro en groeide daarmee met 2,4 procent. Het ebitda-resultaat daalde met 1,1 procent; de voortgezette bedrijfsresultaten bedroegen 3,6 procent minder
Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de combinatie van smaak, duurzaamheid en slimme marketing
Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de missie van SMYLE
Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.
Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.
FD Mediagroep ontvangt B Corp-certificering
De internationale erkenning, toegekend door B Lab, bevestigt dat het mediabedrijf voldoet aan hoge sociale en milieustandaarden.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis