TotalEnergies Power & Gas Belgium kiest iO als marketingpartner
TotalEnergies Power & Gas Belgium gaat samenwerken met digitaal bureau iO om de digitale marketing te versterken. De energieleverancier schakelt iO in voor ondersteuning op het gebied van performance marketing en zet hiermee een stap in het verder ontwikkelen van de digitale strategie op de Belgische markt.
Dirk Biesmans, Performance Marketing and Sales Manager bij TotalEnergies Power & Gas Belgium: "iO overtuigde ons met hun marktkennis, hun hands-on aanpak en bewezen expertise in digitale marketing – van de creatieve vertaling van concepten en het strategisch inzetten van campagnes tot efficiënte media buying. Het enthousiasme van het iO-team en de bereidheid om de status quo uit te dagen, nauw met onze teams samen te werken én proactief mee te denken, maakten het verschil."
Nauwe samenwerking met TotalEnergies-team
Het iO-team bestaat uit senior specialisten die geïntegreerd werken binnen het team van TotalEnergies. Dit moet de samenwerking versnellen en kennisdeling bevorderen. Het bureau ondersteunt op zes gebieden: strategie, planning, creatieve productie, consultancy, mediamanagement en reporting.
Marco Merola, Marketing Communication Director Belgium bij iO: "We zijn erg trots dat TotalEnergies Power & Gas Belgium ons het vertrouwen geeft om hen te ondersteunen in hun verdere digitale groei. We kijken ernaar uit om met onze marketingexpertise en constructief kritische aanpak zij aan zij te werken aan de duurzame energietoekomst die zij nastreven."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
[Vacatures] iO zoekt een Experience Strateeg - CX
Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres
Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025
iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen