
ToekomstGroep kiest Henry Handsome om merk te versterken
Strategisch designbureau Henry Handsome en bouw- en onderhoudsbedrijf ToekomstGroep maken een nieuwe samenwerking bekend. Het doel is om de merkpositionering van ToekomstGroep te versterken en hun visie op duurzaamheid en innovatie zichtbaar te maken binnen de bouw- en onderhoudssector.
Roel Stevens, medeoprichter Henry Handsome: "Bij Henry Handsome geloven we dat het vertalen van de onzichtbare energie van een organisatie naar een visuele identiteit een belangrijke aanjager van groei is. ToekomstGroep is een gevestigde speler in verduurzaming en onderhoud van vastgoed in de regio Noord-Holland. We zijn er trots op om hun verhaal visueel te vertalen naar een merk dat perfect past bij hun ambities."
De bouw visueel tot leven
Madelon Moen, Manager Marketing en Communicatie bij ToekomstGroep: "We zochten een partner die niet alleen onze visie begrijpt, maar ook dezelfde drive deelt om ons verhaal op een eigentijdse manier te vertellen. Henry Handsome brengt de creatieve en strategische aanpak die we nodig hebben om samen een merk neer te zetten dat onze waarden weerspiegelt en nieuwe mogelijkheden creëert."
[Vacatures] Persuade zoekt een Allround Mediamaker
Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare
St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website
Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties
Gepubliceerd door: Laura Heerlien