Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer

Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland. Na introducties in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, breidt Tickets for Good uit naar Nederland. De missie is helder: zorgmedewerkers waarderen voor hun bijdrage aan de samenleving. Robbie Williams en Hans Brouwer, beide ambassadeurs van Tickets for Good, ondersteunen de lancering. 

Samenwerkingen verbinden zorgmedewerkers met cultuur, muziek en sport

Met de lancering in Nederland breidt Tickets for Good zijn internationale netwerk uit, dat al meer dan 300.000 leden en ruim vijfhonderd eventpartners telt. In Nederland hebben inmiddels ruim dertig zorginstellingen zich bij het platform aangesloten en bereikt Tickets for Good meer dan 150.000 zorgmedewerkers.

De Nederlandse tak wordt geleid door Simone van Hövell (voormalig HR Manager Amsterdam UMC) en Linda Holleman (voormalig MOJO, ESNS).

Simone van Hövell en Linda Holleman: "Tickets for Good waardeert en ondersteunt zorgmedewerkers, die een onmisbare rol in de samenleving vervullen. Juist in tijden van arbeidsmarktkrapte is het belangrijk hen te koesteren. Het platform biedt hen de kans om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukte en te genieten van sport, muziek, theater en entertainment, tegen een kleine administratieve vergoeding van maximaal 8 euro.Tegelijkertijd creëren we toegang voor een breder en diverser publiek, waardoor deze sectoren ook worden versterkt."

Dankzij steun van prominente organisaties zoals ID&T, Mojo Concerts, Greenhouse Talent, This is Live, de A'DAM Toren, Westergas Foundation, het ABN AMRO Open Tennis Toernooi en de samenwerking met een groeiend aantal partners, krijgen zorgmedewerkers toegang tot verschillende, vaak uitverkochte evenementen. Bovendien kunnen artiesten zelf ook tickets doneren, zoals onder andere Robbie Williams, Pixies en Idles dat al hebben gedaan.

Ambassadeurs Robbie Williams en Hans Brouwer steunen de missie van Tickets for Good

Robbie Williams: "Het bevorderen van toegankelijkheid tot kunst ligt mij nauw aan het hart. De magie van live-entertainment is iets wat iedereen zou moeten kunnen ervaren. Ik ben trots om met Tickets for Good samen te werken en dit mogelijk te maken voor zorgmedewerkers die zoveel voor de samenleving betekenen."

Hans Brouwer (Founder MassiveMusic, Founding Partner A'DAM Toren): "Live evenementen brengen zoveel plezier en verbinden mensen op een unieke manier. Als muzikant en ondernemer geloof ik sterk in de missie van Tickets for Good." 

Tickets for Good maatschappelijk partner van ESNS 2025

Elk jaar kiest ESNS (Eurosonic Noorderslag, 15-18 januari) een maatschappelijke partner om maatschappelijke initiatieven te verbinden aan de muziekindustrie. Voor 2025 werkt ESNS samen met Tickets for Good.

Anna van Nunen, directeur van ESNS: "Toegankelijkheid tot muziek ligt ons nauw aan het hart. De samenwerking met Tickets for Good sluit hier perfect bij aan en zorgt ervoor dat wij een diverse en belangrijke groep mensen kunnen verbinden aan live muziek." 

www.ticketsforgood.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

MassiveMusic ontwikkelt nieuwe wereldwijde sound van Nutella

05-02-2025 | 09:46:00
MassiveMusic, onderdeel van Songtradr, kondigt de samenwerking aan met Nutella, voor de creatie van The Sound of Nutella.

MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados

31-01-2025 | 12:37:00
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.

Charlotte Grotenhuis benoemt tot Partnership Director bij MassiveMusic

07-01-2025 | 16:10:00
MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen

09-01-2024 | 11:51:00
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft

 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.