This Agency organiseert AI-event Le Dîner AI

Scherp je zintuigen voor Le Dîner AI, een culinair evenement voor managers, marketeers en leiders om je organisatie effectief te versnellen met AI. Le Dîner AI belooft een middag- en avondvullend programma vol inzichten, inspiratie, en vernieuwende AI-gerechten. 

Op 24 april transformeert de Herengracht 340 in Amsterdam voor een diepgaande Midjourney-workshop van trainer en reclamecreatief Jona Bronkhorst om je merk blijvend next level te presenteren. Bovendien verrijk je je AI-kennis tijdens de AI Trend Talk met specialist Joep Drummen voor overzicht van de nieuwste ontwikkelingen om op in te spelen als organisatie.

Als aanvullend hoogtepunt ervaar je ook een diner met AI-powered gerechten, bereid door de topchefs die AI omarmen om grenzen te verleggen in de gastronomie. Elke culinaire creatie vertelt een verhaal over de mogelijkheden die AI biedt.

Ingmar Larsen van This Agency: "Bij This Agency geloven in een Funtasic aanpak om de status quo uit te dagen. Daarom hebben we Le Dîner AI gelanceerd om mensen op een nieuwe manier onder te dompelen in kunstmatige intelligentie, zodat ze weer voorop lopen. Niet alleen door erover te leren, maar door het ook écht te proeven."

Of je nu een gevestigde manager of leider bent die grip wil krijgen op AI, schuif aan bij de toekomst via www.ai-diner.nl.

www.thisagency.nl

www.wickedgrounds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.

Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne

09-09-2025 | 10:22:51
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.