This Agency organiseert AI-event Le Dîner AI

Scherp je zintuigen voor Le Dîner AI, een culinair evenement voor managers, marketeers en leiders om je organisatie effectief te versnellen met AI. Le Dîner AI belooft een middag- en avondvullend programma vol inzichten, inspiratie, en vernieuwende AI-gerechten. 

Op 24 april transformeert de Herengracht 340 in Amsterdam voor een diepgaande Midjourney-workshop van trainer en reclamecreatief Jona Bronkhorst om je merk blijvend next level te presenteren. Bovendien verrijk je je AI-kennis tijdens de AI Trend Talk met specialist Joep Drummen voor overzicht van de nieuwste ontwikkelingen om op in te spelen als organisatie.

Als aanvullend hoogtepunt ervaar je ook een diner met AI-powered gerechten, bereid door de topchefs die AI omarmen om grenzen te verleggen in de gastronomie. Elke culinaire creatie vertelt een verhaal over de mogelijkheden die AI biedt.

Ingmar Larsen van This Agency: "Bij This Agency geloven in een Funtasic aanpak om de status quo uit te dagen. Daarom hebben we Le Dîner AI gelanceerd om mensen op een nieuwe manier onder te dompelen in kunstmatige intelligentie, zodat ze weer voorop lopen. Niet alleen door erover te leren, maar door het ook écht te proeven."

Of je nu een gevestigde manager of leider bent die grip wil krijgen op AI, schuif aan bij de toekomst via www.ai-diner.nl.

www.thisagency.nl

www.wickedgrounds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager - Arnhem •HBO •32/40 uur

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.