This Agency organiseert AI-event Le Dîner AI

Scherp je zintuigen voor Le Dîner AI, een culinair evenement voor managers, marketeers en leiders om je organisatie effectief te versnellen met AI. Le Dîner AI belooft een middag- en avondvullend programma vol inzichten, inspiratie, en vernieuwende AI-gerechten. 

Op 24 april transformeert de Herengracht 340 in Amsterdam voor een diepgaande Midjourney-workshop van trainer en reclamecreatief Jona Bronkhorst om je merk blijvend next level te presenteren. Bovendien verrijk je je AI-kennis tijdens de AI Trend Talk met specialist Joep Drummen voor overzicht van de nieuwste ontwikkelingen om op in te spelen als organisatie.

Als aanvullend hoogtepunt ervaar je ook een diner met AI-powered gerechten, bereid door de topchefs die AI omarmen om grenzen te verleggen in de gastronomie. Elke culinaire creatie vertelt een verhaal over de mogelijkheden die AI biedt.

Ingmar Larsen van This Agency: "Bij This Agency geloven in een Funtasic aanpak om de status quo uit te dagen. Daarom hebben we Le Dîner AI gelanceerd om mensen op een nieuwe manier onder te dompelen in kunstmatige intelligentie, zodat ze weer voorop lopen. Niet alleen door erover te leren, maar door het ook écht te proeven."

Of je nu een gevestigde manager of leider bent die grip wil krijgen op AI, schuif aan bij de toekomst via www.ai-diner.nl.

www.thisagency.nl

www.wickedgrounds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.