This Agency lanceert Serious about Food-campagne voor No Fairytales

This Agency heeft voor No Fairytales de campagne Serious about Food ontwikkeld, waarin een humoristische benadering centraal staat. Met de Wrapslááááp! wil de campagne laten zien dat gezonde voeding net zo eenvoudig en lekker kan zijn als minder gezonde alternatieven.

Ingmar Larsen, eigenaar van This Agency: "Met deze social campagne willen we mensen verrassen met content die aanvoelt als een echte situatie. Door deze authentieke benadering creëren we herkenbare momenten die blijven hangen. We zijn trots dat No Fairytales heeft gekozen voor deze gedurfde aanpak die perfect past bij hun missie."

Social media-campagne met speelse toon

De campagne richt zich op dagelijkse eetgewoonten en presenteert groentetortilla’s als een toegankelijk en smakelijk alternatief. Door humor en herkenbaarheid te combineren, versterkt de campagne de merkboodschap van No Fairytales.

Lot Berger, marketingmanager bij No Fairytales: "Met Serious about Food willen we op een speelse manier een serieuze boodschap overbrengen. We zien dat veel mensen gezonder willen eten, maar denken dat dit ingewikkeld of saai is. Met onze groentetortilla’s laten we zien dat gezond eten ook lekker, makkelijk én leuk kan zijn. De Wrapslááááp! is onze humoristische manier om mensen wakker te schudden."

Samenwerking met Trip to the Moon films

This Agency ontwikkelde de strategie en het concept, terwijl de productie in handen was van Trip to the Moon films. De campagne wordt uitgerold via social media en sluit aan bij de missie van No Fairytales om gezond eten laagdrempelig en aantrekkelijk te maken.

Credits:

Creative Agency: This Agency | Creative Director: Ingmar Larsen, Joep Drummen | Creative:  Sem Voortman | Strategie: Pieter-Jan Glerum | Design: Gergo Kaposi, Laura Grimmer | Projectmanager/producer: Yasmin Guerrucci | Filmproductie: Trip to the Moon Films | Director: Robin Zom | D.O.P Roderik Patijn | Edit: Joachim Spruijt | Producer: Jan Oudemns | 1st AC: Tristan van der Werf | Styling: Maud van Uden | Fotografie: Delphine Chevalier | Food Styling: Marie Sophie | Kinderbegeleider:  Quérine Sophie Ottens | Klant: Marketing manager: Lot Berger | Content creative: Floor la Lau

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Klaar Bavinck Group Director of Content Matter

30-10-2025 | 16:22:00
In haar rol speelt ze een centrale rol in het verder vormgeven van Matters strategie en creatieve koers binnen het content- en retailmedialandschap.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Sapje en Stukadoorsclub kiezen voor Yace Media

30-10-2025 | 12:02:00
Het Amsterdamse social agency Yace Media heeft twee nieuwe klanten aan zich verbonden: Sapje en Stukadoorsclub.

Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken

30-10-2025 | 11:27:00
Sanne Konings en Bregje van Iperen gaan in gesprek met Peter Wybenga over hun specialisatie in moederinfluencers en de kracht van Instagram

Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on

30-10-2025 | 11:17:10
Bas Vlugt sprak met haar over het twintigjarig bestaan van het bureau, het jubileumconcept SPICECREAM en hoe het vak zich in twee decennia heeft ontwikkeld


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.