This Agency biedt complete campagne aan via Marktplaats

Creative agency This Agency verkoopt een volledige reclamecampagne via Marktplaats. De campagne is ontwikkeld voor merken die zich op vaders richten.

De campagne bestaat uit een hoofdvideo, social shorts, een campagnenaam, een visuele stijl en een concept voor een landingspagina. Het pakket is direct inzetbaar en richt zich op merken die vaders als doelgroep hebben. This Agency gebruikt droge humor en een herkenbare stijl in het campagnemateriaal.

Campagne via Marktplaats

Door de campagne aan te bieden via Marktplaats kiest This Agency voor een andere manier van presenteren. Het bureau wil laten zien dat creativiteit niet alleen in het concept zit, maar ook in de manier van aanbieden.

Ingmar Larsen, oprichter van This Agency: "We wilden ooit zelf een luiermerk beginnen, maar hadden toen niet de tijd. Vandaar dat we nu de geschoten campagne verkopen – een soort van reverse marketing-aanpak."

Creativiteit centraal in aanpak

De campagne is vanaf 26 juni beschikbaar op Marktplaats. Belangstellenden kunnen via de advertentie contact opnemen met This Agency.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.

Jeanneke Scholtens: Technologie moet geen menselijkheid simuleren, maar stimuleren

30-06-2025 | 15:17:00
In deze reeks spreekt Berber Hoekstra, communicatiestrateeg bij ACT, met experts uit de branche om te ontdekken hoe merken AI succesvol kunnen inzetten

[SHOWREEL!] Kaaps Film

30-06-2025 | 13:01:00
Iedereen heeft een verhaal en niet één verhaal is hetzelfde. En wij? Wij brengen die verhalen in beeld.

DEPT strategisch partner van ARTIS

30-06-2025 | 12:20:34
DEPT gaat ARTIS de komende jaren ondersteunen met technologische en creatieve expertise, met als doel de verbinding tussen mens en natuur te versterken

The Family lanceert buitenreclamecampagne voor Dappr

30-06-2025 | 12:13:00
De campagne speelt in op het maatschappelijke probleem dat kinderen steeds minder buiten spelen.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.