The Others ontwikkelt merkidentiteit BPI

Ontwikkelaar van veiligheids- en identificatie-oplossingen BDI was toe aan een andere merkidentiteit en schakelde daarvoor The Others in. Het bureau vertaalde de boodschap en identiteit van het bedrijf naar alle media en middelen, om BPI te positioneren als de slimme denkers met oog voor veiligheid en welzijn. Van al hun gebruikers.

De specialisten van BPI zoeken continu naar de scherpste antwoorden op vraagstukken in de wereld van Identification en Safety Solutions. Met baanbrekende betere, geavanceerde en praktische oplossingen in een wereld die snel verandert. Dit doet BPI solution-oriented en human-centered. En precies deze combinatie hebben we samengebracht in een nieuwe identiteit.

Een grafische, abstracte vertaling van vingerafdrukken geeft de BPI-identiteit een human touch en brengt identificatie letterlijk in beeld.  

Van identiteit tot website, van whitepaper tot proposals en van graphics tot beeldbank. Alles in lijn met de guidelines om tot een eenduidig beeld te komen met meer kwaliteit en uitstraling.

www.the-others.eu

www.bpiservices.eu

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.