[The List] Twenty Two

BESCHRIJVING BUREAU

Twenty Two is een full-service marketingbureau voor werkgevers. Het bureau levert services reikend van doelgroeponderzoek en EVP-ontwikkeling tot mediastrategie en campagnemanagement.

Twenty Two is onderdeel van het ecosysteem van The Works; het moederbedrijf van onder andere Young Capital, time2hire en Jobbird.com. De binnen dit huis opgebouwde kennis en data wordt door Twenty Two gebruikt in data-gedreven marketingoplossingen.

Twenty Two gelooft dat werkgevers in de huidige arbeidsmarkt moeten sturen op onderscheidend vermogen en consistentie marketingactiviteiten. Deze visie is gevangen in hun zelfontwikkelde Employer Brand Canvas™ dat aan de basis ligt van al hun werk.

Twenty Two werkt voor onder andere PostNL, Heineken, PON en Odido in opdrachten die variëren van propositieontwikkeling, onderzoek tot het trainen van inhouse teams.

CONTACTGEGEVENS

Siriusdreef 12
2132WT, Hoofddorp 
[email protected]

WEBSITE

www.twenty-two.works

SOCIAL MEDIA

Linkedin

AANTAL WERKNEMERS

10

KLANTEN

PON, Odido, Heineken, PostNL

SPECIALISMEN

Employer Marketing
Employer Branding | Job Advertising | Recruitment Marketing

CONTACTPERSOON 

Nathan Kroes
+31 (0) 6 203 693 93 
[email protected]

CREATIEF DIRECTEUR

Mark Schoones
[email protected]

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Sentiment Studios

24-06-2025 | 10:58:07
No bullshit, but a clear brand story that speaks to your gut.

[The List] Key Agency

23-06-2025 | 09:01:37
Wij zijn Key Agency en wij zijn een full service digital bureau uit Amsterdam. Waar wij goed in zijn? Bedrijven laten groeien met digital.

[The List] awesome

02-05-2025 | 09:59:05
We help brands create stories that connect with consumers. With narrative driven content creation and data driven distribution we boost engagement

[The List] Design Bridge and Partners

30-04-2025 | 09:18:20
We design brands that move people. Brands that don't just stand out but stand for something. Something that means something.

[The List] TRN Creative Intelligence

22-04-2025 | 12:06:00
Met de TRN-methode combineren we Demand Generation, Account-Based Marketing, gedragswetenschap, AI en growth hacking
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.