[The List] Twenty Two

BESCHRIJVING BUREAU

Twenty Two is een full-service marketingbureau voor werkgevers. Het bureau levert services reikend van doelgroeponderzoek en EVP-ontwikkeling tot mediastrategie en campagnemanagement.

Twenty Two is onderdeel van het ecosysteem van The Works; het moederbedrijf van onder andere Young Capital, time2hire en Jobbird.com. De binnen dit huis opgebouwde kennis en data wordt door Twenty Two gebruikt in data-gedreven marketingoplossingen.

Twenty Two gelooft dat werkgevers in de huidige arbeidsmarkt moeten sturen op onderscheidend vermogen en consistentie marketingactiviteiten. Deze visie is gevangen in hun zelfontwikkelde Employer Brand Canvas™ dat aan de basis ligt van al hun werk.

Twenty Two werkt voor onder andere PostNL, Heineken, PON en Odido in opdrachten die variëren van propositieontwikkeling, onderzoek tot het trainen van inhouse teams.

CONTACTGEGEVENS

Siriusdreef 12
2132WT, Hoofddorp 
[email protected]

WEBSITE

www.twenty-two.works

SOCIAL MEDIA

Linkedin

AANTAL WERKNEMERS

10

KLANTEN

PON, Odido, Heineken, PostNL

SPECIALISMEN

Employer Marketing
Employer Branding | Job Advertising | Recruitment Marketing

CONTACTPERSOON 

Nathan Kroes
+31 (0) 6 203 693 93 
[email protected]

CREATIEF DIRECTEUR

Mark Schoones
[email protected]

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Freshheads

09-12-2025 | 13:28:18
Freshheads helpt organisaties om ideeën en problemen te vertalen naar digitale oplossingen die meegroeien met de vraag.

[The List] MediaMaze

09-12-2025 | 13:14:00
Het team van MediaMaze helpt onjuiste, onvolledige of negatieve berichtgeving op Google te verwijderen of te vervangen door positieve/neutrale content

[The List] NOISE

08-12-2025 | 11:30:00
Wij zijn NOISE. Een creatief bureau met gedragsstrategie als superkracht.

[The List] MOOI the agency

08-12-2025 | 10:32:00
MOOI the agency is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in mode, beauty en lifestyle.

[The List] Higuita

01-12-2025 | 12:41:00
Vergeet alle bla bla die je kent uit onze industrie. Net als René Higuita zijn voeten liet spreken, weet wij hoe we met creatieve campagnes de harten van je doelgroep kunt winnen.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.