The Gardeners ontwikkelt merkcampagne voor Gaiyo

Gaiyo is een app die je overzicht geeft in alle deel-opties bij jou in de buurt. Van deelauto’s tot scooters, en van fietsen tot de bus, metro en trein. Vanuit deze visie voor greener and cleaner cities ontwikkelde Gaiyo samen met Gardeners de merk- & impactstrategie, merkidentiteit, logo en introductiecampagne.

Partners als NS, Check, Bolt, Cargoroo en TIER hebben zich aangeloten bij de app. De tagline is Get going en is als (D)OOH in de 7 grote steden te vinden, met name in en rondom de stations.

Op social en display wordt de doelgroep verder aangesproken met headlines als alles ownen, niks bezitten, altijd last-minute, nooit te laat en cut the apps: van tien naar alles in één.

www.gaiyo.com

www.gardeners.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook

Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20

13-06-2025 | 12:13:00
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity

13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor

[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA

13-06-2025 | 08:29:00
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda

Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie

12-06-2025 | 17:26:34
Sinds januari is het bureau verantwoordelijk voor strategie, contentcreatie en communitymanagement, met nadruk op TikTok.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.