
The Gardeners ontwikkelt merkcampagne voor Gaiyo
Gaiyo is een app die je overzicht geeft in alle deel-opties bij jou in de buurt. Van deelauto’s tot scooters, en van fietsen tot de bus, metro en trein. Vanuit deze visie voor greener and cleaner cities ontwikkelde Gaiyo samen met Gardeners de merk- & impactstrategie, merkidentiteit, logo en introductiecampagne.
Partners als NS, Check, Bolt, Cargoroo en TIER hebben zich aangeloten bij de app. De tagline is Get going en is als (D)OOH in de 7 grote steden te vinden, met name in en rondom de stations.
Op social en display wordt de doelgroep verder aangesproken met headlines als alles ownen, niks bezitten, altijd last-minute, nooit te laat en cut the apps: van tien naar alles in één.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Hans Bauman: Gouden Accent bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Gepubliceerd door: Saskia van Weert