De Telegraaf lanceert Telegraaf TV bij Samsung TV Plus

Mediahuis Nederland heeft onder de naam Telegraaf TV een FAST-zender gelanceerd. FAST staat voor Free Ad Supported Streaming Television. Voorlopig is Telegraaf TV alleen beschikbaar via Samsung TV Plus voor eigenaars van een Samsung-televisie. Your Channels, onderdeel van MPG Media Group van Ferry Ouwendijk, is verantwoordelijk voor de facilitaire aspecten van de zender.

Telegraaf TV vertoont continu de video’s van de Telegraaf op het gebied van nieuws, sport, entertainment, financieel en meer. Ook zijn er interviews te zien, afgewisseld met opnames vanuit de Telegraaf-studio’s en live verslaggeving onder andere rondom de verkiezingen.

Samsung TV Plus biedt meer dan 100 FAST-kanalen met internationale en nationale content rondom nieuws, entertainment, kids, documentaires, sport en muziek. Vorige week werd een op Nederland en Vlaanderen gerichte versie van Wedo Movies gelanceerd bij Samsung TV Plus.

Jefta Lentz, CEO van Your Channels: "We zijn trots dat we met Telegraaf TV de kijkers van Samsung TV Plus nationaal nieuws kunnen brengen op het grote scherm."

Marvin Kooij, CEO van Media Choice: "Naast de premium nieuwscontent zijn we enorm verheugd dat het ons gelukt is onze vernieuwde Quatro90-oplossing te gebruiken om de zender volledig autonoom te laten draaien, zodat de redactie van de Telegraaf volledig ontzorgd wordt."

Rien van Beemen, CEO van Mediahuis Nederland: "Met deze samenwerking zijn wij in staat om de aanwezigheid van de Telegraaf in Nederland verder te vergroten."

Wilson Boldewijn, chef video van De Telegraaf: "Onze redactie kan zich volledig focussen op het laatste nieuws, dat direct op de zender terug te zien is. Telegraaf TV is het perfecte verlengstuk van de bestaande Telegraaf-media."

Andrea Schumacher, Samsung TV Plus Lead Benelux bij Samsung TV Plus: "De sterke samenwerking met onze lokale partner Your Channels heeft reeds geresulteerd in de recente zenderlanceringen van de Studio 100-kanalen. We zijn in de wolken met de verdere uitbreiding van ons partnership met de lancering van de nationale nieuwszender Telegraaf TV. Het toevoegen van de zender aan het aanbod van Samsung TV Plus in Nederland zorgt ervoor dat we onze kijkers op de hoogte houden van het laatste nieuws in Nederland."

www.telegraaf.nl

www.mediahuis.nl

www.samsung.com

www.yourchannels.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Max Hochstenbach: Speel je op safe? Dan verlies je de consument

11-09-2025 | 15:16:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag schuift Max Hochstenbach van MHX (Mediahuis) aan.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Online Marketeer

10-09-2025 | 09:47:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Senior Online Marketeer - Leeuwarden, Groningen

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur bij Friesch Dagblad

10-09-2025 | 09:24:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Eindredacteur Friesch Dagblad - Leeuwarden

Onderzoek: De Telegraaf populair bij zakelijke beslissers

05-09-2025 | 10:06:47
Het nieuwsmerk scoort met name hoog bij CFO’s, eigenaren en directeuren, en wordt gezien als belangrijke bron voor zakelijke informatie.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.