
Teenmag founder Thomas Brok neemt ParraTV en SoWhat! over van failliete Just Another Media Company
Thomas Brok, content creator onder de naam korthom en oprichter van jongerenplatform Teenmag, neemt onder meer de merken ParraTV & SoWhat! over uit de failliete boedel van Just Another Media Network (JAMC) en vormt hiermee een Gen-Z / Gen-A publisher onder de naam Swipe Publishing. De uitgever heeft hiermee een netwerkbereik van zo’n 8 miljoen gebruikers met 75 miljoen impressies per maand.
Swipe Publishing
Naast Teenmag, ParraTV en SoWhat! omvat het netwerk van Swipe Publishing de podcast ‘Brokko’ en een scala aan Snapchat shows, waaronder: LIJP!, de sport titel Kampioen en The Culture.
Thomas Brok, de founder en CEO van Swipe Publishing: “Nu Teenmag, ParraTV, SoWhat! en Brokko de podcast onder één uitgever zijn georganiseerd, vormen we een publishing netwerk dat jongeren representeert en bereikt. We bevinden ons in de feed van alle relevante social media platformen en hebben daarom unieke inzichten in het gedrag van onze doelgroep. Hierdoor kunnen we als geen ander de vertaalslag maken tussen merken en de Gen-Z / Gen-A doelgroep.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fiona Vanderbroeck: Creatorprogramma versterkt merk bol
Rodney Mason: LTK is het grootste creatorplatform ter wereld
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
[Vacancy] Scooperz has a position for New Business Support
Gepubliceerd door: Daan Dekkers