TBWA\X en TBWA\Neboko ontwikkelen opnieuw McDonald’s Gateway Island
TBWA\X en TBWA\Neboko hebben (opnieuw) een zogeheten Getaway Island ontwikkeld. De McDonald’s-app is tot en met 8 januari 2024 omgevormd tot Getaway Island. Daar is een tegengeluid te vinden te midden van de december-festiviteiten.
Gebruikers van de Getaway Island-app kunnen via het gebruik daarvan deals vinden voor een bezoek aan de McDonald’s en meespelen met games of giveaways winnen.
Ludieke feestdagencampagne
Naast Getaway Island presenteert McDonald’s ook een opvallende decembercampagne. De tv-commercial, OOH en radiocommercial zijn vanaf 6 december 2023 te zien en te horen.
Credits:
Opdrachtgever: McDonald’s | Bureaus: TBWA\X, TBWA\Neboko | Design & development: 51North | 3D design & animaties: Colorbleed | Social Media: Blauw Gras | Mediabureau: OMD | Data: Databay
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong