TBWA\Neboko ontwikkelt Sinterklaas-campagne PostNL

PostNL heeft zijn Sinterklaas-campagne gelanceerd die door TBWA\Neboko is gemaakt.

In deze campagne staat de Sint centraal. Net als iedereen bestelt ook hij cadeautjes online, die hij dan laat bezorgen door PostNL. Sint zou Sint niet zijn als zijn aankomst soepel zou verlopen. Dit jaar heeft de Sint vertraging, dus kan hij zijn bestelling niet in ontvangst nemen. Gelukkig is Sint oud en wijs en gebruikt hij bezorgvoorkeuren van PostNL. In de app heeft hij ingesteld dat zijn pakket op een afgesproken plek rondom zijn huis bezorgd mag worden...

PostNL wil klanten wijzen op de mogelijheid tot bezorgvoorkeuren zodat de consument regie over zijn bezorging. Daarbij kan PostNL pakketten bezorgen op een manier die het beste bij de consuemnt past.

In de uitgebrachte Tot-snel reeks bezingt een terugkerende band telkens op een vrolijke, aanstekelijke manier dat PostNL meedenkt.

De campagne word uitgerold op televisie, online en social media.

Credits:

Opdrachtgever: PostNL, Julia Keijzer, Annemieke Wouda-Segers, Sanna Blonk en Mirjam Paauw  | Creatief bureau: TBWA\Neboko | Mediabureau: Dentsu  | Productiemaatschappij: Holy Fools  | Online: The Compound  | Grading/online: Crabsalad | Muziek: Massive Music | Sound: Public Audio |
Branding: Studio Dumbar

www.tbwa.nl

www.postnl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.