TBWA\NEBOKO en Sultana lanceren campagne: Je kunt 'm maar beter op zak hebben

De Sultana-campagne laat zien dat het altijd een goed idee is om een Sultana op zak te hebben. Je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren. De campagne is gecreëerd door TBWA\NEBOKO.

Jaren geleden is Mr Jummy geïntroduceerd als merkicoon van Sultana. Hij komt in deze campagne uit een broekzak en biedt de hoofdpersoon een Sultana aan. Daarnaast duikt hij op in outdoor en instore. Deze campagne is de eerste onder het gelanceerde merkplatform van Sultana: Fuels your body, Sparks the Fun.

Roderick Hietbrink, Head of Marketing bij Koninklijke Verkade: "We gaan weer helemaal naar de essentie van Sultana: Fuels your body, Sparks the Fun. Met dat merkplatform hebben we een breed scala aan mogelijkheden op het gebied van communicatie, activatie en innovatie. Het geeft Sultana de mogelijkheid om zich verder te differentiëren binnen onze categorie en daarbuiten.”

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Met deze vrolijke campagne laten we Sultana weer opvallen zonder het verleden en de opgebouwde associaties te negeren. De ontelbaar veel redenen om een Sultana op zak te hebben, zorgen ervoor dat wij nog jarenlang plezier kunnen beleven.”

Credits:
Klant: Pladis – Sultana | Bureau: TBWA\NEBOKO | Productie: Hobby Film | Post Productie: The Compound | Muziek: MAKE

www.tbwa.nl

www.verkade.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO

20-06-2025 | 09:50:00
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI

TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion; LePub Brons met Heineken

18-06-2025 | 15:38:00
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile

TBWA\NEBOKO maakt zomercampagne voor McDonald’s

17-06-2025 | 15:55:00
De campagne draait om het delen van kleine gebaren van aandacht, zoals een glimlach of een extra McNugget bij een portie van negen.

TBWA\NEBOKO en McDonald's op Cannes Media-shortlist

16-06-2025 | 09:45:00
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.