TBWA\NEBOKO en Staatsloterij introduceren speciaal lot: het Oudejaarsbot

Met de oudejaarscampagne Geef elkaar een beetje geluk draait alles om het delen van geluk met de mensen om ons heen. Dit jaar deelt Staatsloterij dat geluk ook met de trouwe viervoeters. Daarom introduceert Staatsloterij het Oudejaarsbot – een lot speciaal voor honden.

Een beetje geluk voor je hond

Samen met bekende baasjes en hun honden op Instagram geeft Staatsloterij 20 exclusieve Oudejaarsbotten weg. Meedoen is eenvoudig: baasjes hoeven alleen antwoord te geven op de vraag: Wat zou jouw hond doen met 30 miljoen? Deel de dromen onder de Instagram-posts van Staatsloterij.

Oudejaarscampagne: Geef elkaar een beetje geluk

Deze actie sluit aan bij de Oudejaarscampagne, die vorige week van start ging met een hoofdrol voor hond Dibbes. In de commercial bijt Dibbes per ongeluk het Oudejaarslot van de buurvrouw van zijn baasje kapot.

Staatsloterij: "In december draait het allemaal om het geven van geluk aan iemand die je dierbaar is. Honden zijn voor veel mensen echte familieleden. Met het Oudejaarsbot geef je je hond op een speelse manier ook een beetje geluk – en voorkom je dat je hond misschien wel op het echte Oudejaarslot bijt, dat 30 miljoen waard kan zijn."

www.tbwa.nl

www.staatsloterij.nederlandseloterij.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.