TBWA\NEBOKO en Staatsloterij introduceren speciaal lot: het Oudejaarsbot

Met de oudejaarscampagne Geef elkaar een beetje geluk draait alles om het delen van geluk met de mensen om ons heen. Dit jaar deelt Staatsloterij dat geluk ook met de trouwe viervoeters. Daarom introduceert Staatsloterij het Oudejaarsbot – een lot speciaal voor honden.

Een beetje geluk voor je hond

Samen met bekende baasjes en hun honden op Instagram geeft Staatsloterij 20 exclusieve Oudejaarsbotten weg. Meedoen is eenvoudig: baasjes hoeven alleen antwoord te geven op de vraag: Wat zou jouw hond doen met 30 miljoen? Deel de dromen onder de Instagram-posts van Staatsloterij.

Oudejaarscampagne: Geef elkaar een beetje geluk

Deze actie sluit aan bij de Oudejaarscampagne, die vorige week van start ging met een hoofdrol voor hond Dibbes. In de commercial bijt Dibbes per ongeluk het Oudejaarslot van de buurvrouw van zijn baasje kapot.

Staatsloterij: "In december draait het allemaal om het geven van geluk aan iemand die je dierbaar is. Honden zijn voor veel mensen echte familieleden. Met het Oudejaarsbot geef je je hond op een speelse manier ook een beetje geluk – en voorkom je dat je hond misschien wel op het echte Oudejaarslot bijt, dat 30 miljoen waard kan zijn."

www.tbwa.nl

www.staatsloterij.nederlandseloterij.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.