
TBWA\NEBOKO aan de slag voor TOPdesk
TBWA\NEBOKO gaat B2B-campagnes in meerdere markten verzorgen voor TOPdesk. Dat bedrijf is actief in IT-servicemanagement (ITSM) en bestaat al meer dan 30 jaar. Met ruim 900 medewerkers in 14 landen bieden ze antwoorden op alledaagse IT-problemen in alle uithoeken van de wereld.
TBWA\NEBOKO zal samenwerken met bureaus binnen de TBWA Worldwide Collective om de nodige strategische input te leveren voor het ontwikkelen en produceren van disruptieve campagnes voor meerdere markten.
Jan-Bart Bij de Vaate, Hoofd Global Brand & Marketing TOPdesk: "We kijken ernaar uit om onszelf uit te dagen en perspectieven te verkennen bij het vestigen van het merk TOPdesk, in zowel bestaande als nieuwe markten. We starten een dynamisch proces waarbij specialisten van TBWA nauw samenwerken met onze interne creatieven. We streven ernaar impactvolle concepten te creëren, waarbij we veel van elkaar leren en blijven groeien."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Gepubliceerd door: Saskia van Weert