TBWA/NEBOKO ontwikkelt campagne voor Odido Business

Odido Business, de B2B-tak van telecomprovider Odido, lanceert deze week haar campagne gericht op ondernemers: Hoe groot je bedrijf ook is, of wordt. De campagne heeft als doel de merkbekendheid van Odido Business in de B2B-markt te versterken.

In de campagne, ontwikkeld samen met creative agency TBWA\NEBOKO, zien we influencer ShantiBakt1986 wiens ‘’misbaksel’, 'CubeCakes', ineens een online sensatie wordt en uitgroeit tot een steeds groter wordend bedrijf. Zo laat Odido Business zien dat connectiviteit in dienst staat van de ondernemer, in welke fase dan ook. Hoe groot ze ook zijn, of worden.

Margaret Kreuger, Manager Brand and Customer Communication Odido: "We willen een duidelijk signaal afgeven aan ondernemend Nederland: wij staan klaar voor jou, ongeacht de grootte van je bedrijf. We stappen af van de technische clichés die vaak voorkomen in B2B-marketing en kiezen voor een menselijke benadering."

Chris Krabbendam, Senior Creative bij TBWA\NEBOKO: "We zien overal om ons heen dat je met de schijnbaar kleinste ideeën in no-time toch heel groot kunt worden. Dan is het fijn om te weten dat Odido Business met je meegroeit en mogelijkheden ziet."

De campagne wordt uitgerold via een dynamische onlinestrategie, inclusief OLV, actieve sociale mediacampagnes op platforms zoals LinkedIn, Instagram, Facebook en TikTok, een specifiek ontworpen landing page en diverse display advertising methodes.

Credits

Bureau: TBWA\NEBOKO | Productie: Pink Rabbit | Regie: Teddy Cherim | Offline Edit: MRTN | VFX/Online: Lise | Prud’Homme

www.tbwa.nl

www.odido.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO

Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken

14-11-2025 | 13:54:00
Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel, strategen bij TBWA\NEBOKO, lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age.

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne

10-11-2025 | 17:19:33
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.