Targetspot (Azerion) gaat programmatic advertising verkopen van Dag en Nacht Media
Dag en Nacht Media (dat onderdeel is van Podimo) heeft een contract afgesloten met de audiotak van Azerion, Targetspot. In deze samenwerking zal programmatic podcast advertising centraal staan. Voor directe inkoop van podcast advertising blijft Ad Alliance (onderdeel van RTL Nederland) de partner van Dag en Nacht Media.
Door de komst van programmatic podcast advertising, kunnen adverteerders hun doelgroep makkelijker bereiken en effectiever communiceren. Dit gebeurt door middel van geautomatiseerde processen die het mogelijk maken om advertenties in podcasts te plaatsen op basis van specifieke doelgroep kenmerken, interesses en gedragingen.
Targetspot zal een centrale rol spelen bij het faciliteren van het programmatic stuk binnen het netwerk van Dag en Nacht Media. Met deze samenwerking bundelen Dag en Nacht Media en Targetspot hun krachten om de groeiende markt voor podcast advertising in Nederland verder te stimuleren. Deze samenwerking belooft een spannende ontwikkeling te zijn voor zowel de podcastindustrie als de reclamewereld in Nederland.
Flip Kylian Adams, Strategy & Partnerships Manager van Dag en Nacht Media en Podimo: "Ons doel is om zoveel mogelijk adverteerders de kansen die podcast advertising biedt te laten benutten. Door samen te werken met Targetspot kunnen we onze dienstverlening uitbreiden met programmatic, wat het inkopen van campagnes in ons netwerk laagdrempeliger en schaalbaarder maakt voor mediabureaus en grote adverteerders."
Martijn Gerrits, Prodcut Owner Audio Azerion: ''Nu podcast zo groot is geworden en Dag en Nacht Netwerk schaal biedt, is programmatic de ideale toevoeging om reach te behalen bij de audio luisterende doelgroep.''
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland
Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit
[Forum] Wat is goede content?
Willem-Albert Bol: Azerion, de grote snoepwinkel vol kansen
Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong