Talpa Network kondigt samenwerking met Bombers & Lemonade aan

De samenwerking tussen Bombers & Lemonade en Talpa Network zal zich focussen op het gebied van talentmanagement, brand partnerships en advertentie-inkomsten (via het MCN van Talpa Network). 

  • Bombers & Lemonade neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het opzetten van de juiste sponsorships en adviseert artiesten en creators in imagebuilding en social strategieën en versterkt daarmee haar positie binnen de entertainment- en media-industrie.  
  • Talpa Network opent z’n deuren van het YouTube MCN voor alle talenten aangesloten bij Bombers & Lemonade. Hiervoor zal het mediabedrijf exclusief de verkoop van commercials op zich nemen.

Joost Brakel, CEO Talpa Network: “Vanuit onze open mediastrategie zijn we continu op zoek naar sterke partners waarmee we ons bereik en vooral impact kunnen vergroten. Bombers & Lemonade is een vooruitstrevend talent agency dat zich inzet voor de carrièreontwikkeling van hun talenten. Door hun krachten te combineren met onze expertise op het gebied van content-distributie en de monetization van bereik, kunnen we samen meer bereiken. En door hun talenten te verwelkomen binnen ons MCN, kunnen we ons bereik een flinke boost geven.” 

Juriaan Couperus, commercieel directeur Bombers & Lemonade: “De samenwerking met Talpa Network past goed bij de groeiambities van Bombers & Lemonade. Met het verwelkomen van de talenten van het mediabedrijf, blijven we ons netwerk van creators, talenten en artiesten vergroten. Met het brede netwerk van Talpa Network krijgt de content van onze talenten een nog groter podium, waardoor deze niet alleen verder reist maar ook bij nieuwe doelgroepen terecht komt. We kijken er naar uit om als commercieel en strategisch partner met de talenten aan de slag te gaan en de succesformule van Bombers & Lemonade toe te passen.”     

www.talpanetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie

19-09-2025 | 16:10:50
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

Talpa Network pro forma in beroep over aantal FM-radiostations

09-09-2025 | 16:47:00
Talpa Network is pro forma in beroep gegaan bij het College van Beroep voor het Bedrijfsleven (CBb) tegen een vonnis van 1 juli 2025 over het maximaal aantal landelijke FM-radiostations dat een bedrijf mag bezitten.

Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag

18-08-2025 | 16:26:00
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.

Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10

14-08-2025 | 17:09:00
 Gordon Heuckeroth en Froukje de Both zullen per 1 september 2025 de ochtendshow van Radio 10 van 06:00 tot 09:00 uur presenteren. Ze nemen daarmee de plek over van Lex Gaarthuis die na het vertrek van Gerard Ekdom in juni 2024 de Radio 10 ochtendshow is gaan maken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.