Talpa Network kondigt samenwerking met Bombers & Lemonade aan

De samenwerking tussen Bombers & Lemonade en Talpa Network zal zich focussen op het gebied van talentmanagement, brand partnerships en advertentie-inkomsten (via het MCN van Talpa Network). 

  • Bombers & Lemonade neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het opzetten van de juiste sponsorships en adviseert artiesten en creators in imagebuilding en social strategieën en versterkt daarmee haar positie binnen de entertainment- en media-industrie.  
  • Talpa Network opent z’n deuren van het YouTube MCN voor alle talenten aangesloten bij Bombers & Lemonade. Hiervoor zal het mediabedrijf exclusief de verkoop van commercials op zich nemen.

Joost Brakel, CEO Talpa Network: “Vanuit onze open mediastrategie zijn we continu op zoek naar sterke partners waarmee we ons bereik en vooral impact kunnen vergroten. Bombers & Lemonade is een vooruitstrevend talent agency dat zich inzet voor de carrièreontwikkeling van hun talenten. Door hun krachten te combineren met onze expertise op het gebied van content-distributie en de monetization van bereik, kunnen we samen meer bereiken. En door hun talenten te verwelkomen binnen ons MCN, kunnen we ons bereik een flinke boost geven.” 

Juriaan Couperus, commercieel directeur Bombers & Lemonade: “De samenwerking met Talpa Network past goed bij de groeiambities van Bombers & Lemonade. Met het verwelkomen van de talenten van het mediabedrijf, blijven we ons netwerk van creators, talenten en artiesten vergroten. Met het brede netwerk van Talpa Network krijgt de content van onze talenten een nog groter podium, waardoor deze niet alleen verder reist maar ook bij nieuwe doelgroepen terecht komt. We kijken er naar uit om als commercieel en strategisch partner met de talenten aan de slag te gaan en de succesformule van Bombers & Lemonade toe te passen.”     

www.talpanetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sky Radio The Christmas Station tot kerst te horen in Albert Heijn

06-12-2025 | 06:45:00
Vanaf 6 december tot aan kerst is Sky Radio The Christmas Station in alle winkels van Albert Heijn te horen

Sky Radio van feel good naar greatest hits

02-12-2025 | 01:15:00
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.