
T-Mobile start samenwerking met IPG Mediabrands
T-Mobile Advertising Solutions (T-Ads) is een strategisch partnerschap aangegaan met IPG Mediabrands, het mediabureaucollectief binnen de Interpublic Group. Met de samenwerking krijgen klanten van IPG Mediabrands directe toegang tot de databronnen en advertentieproducten van T-Mobile.
De samenwerking biedt merken de mogelijkheid om campagnes te activeren op basis van first-party data van T-Mobile. Daarnaast ontstaat er ruimte voor gezamenlijke innovatie en testprojecten die inspelen op de toekomst van adverteren.
Toegang tot unieke inventory en omnichannelmogelijkheden
De overeenkomst geeft merken toegang tot een breed scala aan advertentiekanalen. Denk hierbij aan de retail media netwerken van T-Mobile in fysieke winkels, schermen in rideshare-voertuigen en mobiele plaatsingen via T-Mobile Tuesdays. Al deze oplossingen zijn gebaseerd op T-Mobile’s mobiele gebruikersdata, die op een privacygerichte manier inzicht bieden in consumentengedrag.
Justin Wroe, CEO van IPG Mediabrands in de VS: “We’re always seeking partners that can help our clients unlock new value through innovation, scale, and smart use of data. This partnership with T-Mobile better positions us to not only deliver performance today, but to plan for what the advertising experience will look like tomorrow.”
Focust op meetbare impact en lange termijn
De samenwerking moet adverteerders helpen om effectievere campagnes op te zetten, waarbij de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep terechtkomt.
JP Colaco, Chief T-Ads Officer bij T-Mobile Advertising Solutions: “This partnership allows us to bring IPG Mediabrands clients directly into the T-Mobile ecosystem in a meaningful way. From brand discovery to measurement and experimentation, this is about building a long-term foundation that supports smarter, more dynamic campaigns across channels.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Merijn de Rooy Growth Director bij IPG Mediabrands
UM, onderdeel Mediabrands, introduceert Full Color Media
IPG Mediabrands wint Domino’s account
Eva Hollander stopt als Managing Director bij Initiative en verlaat IPG Mediabrands
Omnicom koopt Inter Public Group (IPG) en wordt wereldwijd grootste groep
Gepubliceerd door: Daan Dekkers