
Surfmerk Devoted lanceert brandfilm zonder bureau
Het surfmerk Devoted heeft een brandfilm gelanceerd die met minimale ecologische footprint is geproduceerd. Onder de leiding van regisseurs Arjen Schotel en Robin Bruinsma (aka Zeroseventy) en Director of Photography Roderik Patijn, biedt de film een blik op de wereld van het surfen.
Directe samenwerking met creatieve makers
Bijzonder aan deze productie is dat Devoted heeft gekozen voor een directe samenwerking met getalenteerde makers, zonder tussenkomst van een bureau. Hierdoor is hun visie zo authentiek en impactvol mogelijk gerealiseerd.
Roderik Patijn: "Als surfer voel ik de beweging van de oceaan en de passie die het surfen met zich meebrengt. Het was een unieke ervaring om deze authenticiteit en rauwe schoonheid van de natuur vast te leggen."
Kleine Ecologische Voetafdruk
De shoot voor de brandfilm werd uitgevoerd met respect voor de natuur. Het team heeft er alles aan gedaan om de omgeving zo min mogelijk te belasten, terwijl er een productie van hoge kwaliteit werd neergezet. Dit zorgde voor veel tijd in voorbereiding en lange draaidagen.
Arjen Schotel en Robin Bruinsma: "Onze focus lag op storytelling, met een minimale ecologische voetafdruk."
Bekijk de brandfilm van Devoted
Credits
Regie: Arjen Schotel en Robin Bruinsma | DOP: Roderik Patijn | 1st AC: Patrick Rietvelt | Gaffer: Jan Nelemans | Fotograaf: Wouter de Wolf | Fixer Tenerife: Airam Perez | Colorist: Matthias Stoopman | Muziek en Sound: Sixfeethigh
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak
Countdown to Cannes - Hassan Khan, OMG
Internationaal succes voor Nederlands tv-format De Verraders
Ruim 2,1 miljoen kijkers voor Dodenherdenking 2025
Klanten lang vasthouden is een belangrijke asset van OMD
Gepubliceerd door: Daan Dekkers