SuperRebel ontwikkelt vernieuwde identiteit en positionering Platinum
Platinum is specialist op het gebied van parasols, schaduwdoeken en tuinmeubelhoezen. Vanuit het hoofdkantoor in Nederland wordt de focus gelegd op productontwikkeling en marketing voor dit succesvolle internationale merk dat steeds sneller groeit. SuperRebel Agency werkt al een paar jaar voor Platinum en zij hebben onder andere de nieuwe identiteit en positionering ontwikkeld, inclusief de pay-off OUTDOORABLE. Dit was ook het vertrekpunt voor de ontwikkeling van de nieuwe website die SuperRebel Digital samen met Marketing Director Inge Arts mocht ontwikkelen.

De site heeft als doel om niet alleen het uitgebreide productassortiment op een moderne en eenvoudige manier te laten zien, maar vooral ook te inspireren en het merk nog beter op de kaart te zetten. In samenwerking met Peek Studios hebben ze ook een aantal originele video's geproduceerd om de innovatieve features van de producten te tonen. Hierdoor kan je snel en makkelijk het product kiezen dat bij jouw wensen past. Over alles is heel goed en lang nagedacht, waardoor er nu een site is die ervoor zorgt dat Platinum ook online een grote rol gaat spelen.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten
SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen