SuperRebel ontwikkelt vernieuwde identiteit en positionering Platinum

Platinum is specialist op het gebied van parasols, schaduwdoeken en tuinmeubelhoezen. Vanuit het hoofdkantoor in Nederland wordt de focus gelegd op productontwikkeling en marketing voor dit succesvolle internationale merk dat steeds sneller groeit. SuperRebel Agency werkt al een paar jaar voor Platinum en zij hebben onder andere de nieuwe identiteit en positionering ontwikkeld, inclusief de pay-off OUTDOORABLE. Dit was ook het vertrekpunt voor de ontwikkeling van de nieuwe website die SuperRebel Digital samen met Marketing Director Inge Arts mocht ontwikkelen.

De site heeft als doel om niet alleen het uitgebreide productassortiment op een moderne en eenvoudige manier te laten zien, maar vooral ook te inspireren en het merk nog beter op de kaart te zetten. In samenwerking met Peek Studios hebben ze ook een aantal originele video's geproduceerd om de innovatieve features van de producten te tonen. Hierdoor kan je snel en makkelijk het product kiezen dat bij jouw wensen past. Over alles is heel goed en lang nagedacht, waardoor er nu een site is die ervoor zorgt dat Platinum ook online een grote rol gaat spelen.

www.superrebel.com

www.platinum.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Fusie SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk

24-04-2025 | 08:27:00
Natascha van den Ende (Today's Milk) wordt Managing Director en Lodewijk Varossieau Chief Creative Officer

SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig

23-04-2025 | 11:27:02
Creatief bureau SuperRebel heeft in samenwerking met Rijnmondveilig een activatiecampagne ontwikkeld voor de lancering van een veiligheidsapp

SuperRebel ontwikkelt digitaal platform voor MP Motorsport

18-04-2025 | 08:55:03
De website is gericht op het ondersteunen van talentontwikkeling en internationale groei van het raceteam.

SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit voor BeeOrganic

04-04-2025 | 09:25:00
De visuele identiteit moet bijdragen aan de herkenbaarheid en zichtbaarheid van het merk binnen de biologische sector.

Bedenkelijke uitslover

25-03-2025 | 15:14:00
Ik denk dus ik ben. Maar geldt dat ook voor ChatGPT?
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.