SuperRebel ontwikkelt merkidentiteit voor Alimac Group

Alimac Group lanceert een vernieuwde merkidentiteit. Deze identiteit, ontworpen door SuperRebel Agency, sluit naadloos aan op Alimac's kernmissie: het leveren van slimme, innovatieve verpakkingsoplossingen met zorg.

Het herontworpen bedrijfslogo, samen met de submerken, weerspiegelt Alimac’s expertise in het vereenvoudigen van het leven van consumenten wereldwijd. De slogan, Handles with care, onderstreept het belang van details bij het verwerken van meer dan 140 miljard verpakkingen wereldwijd.

Als grootste producent van tape carry handles blijft Alimac zich ontwikkelen. Hun innovatieve oplossingen, die uiteenlopen van dranken tot toiletartikelen, worden vertrouwd door merken zoals Nestlé, Danone, Coca Cola en Carlsberg. De campagne positioneert Alimac als de leider in de verpakkingsmarkt en benadrukt hoe hun tape carry handles niet alleen de logistiek verbeteren, maar ook de winkelervaring van consumenten versterken en duurzame toepassingen bieden.

De campagne, ontwikkeld in samenwerking met SuperRebel Agency, laat zien hoe Alimac leiderschap in verpakkingen opnieuw definieert.

www.superrebel.com

www.alimacgroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop

04-06-2025 | 10:15:00
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.

SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne

26-05-2025 | 10:00:00
De campagne gaat van start met een paginagrote advertentie in de Financial Times European edition.

SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten

16-05-2025 | 10:36:00
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur

SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren

08-05-2025 | 12:06:00
De bureaus SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk gaan samen verder als één creatief bureau onder de naam SuperRebel.Agency.

SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise

07-05-2025 | 14:16:00
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.