SuperRebel ontwikkelt merkidentiteit voor Alimac Group
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025
    
    SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt. 
    
    PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten
PostNL werkt met SuperRebel aan een social-aanpak die klachten omzet in waardering. 
    
    SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025
De case Van klacht naar kans werd bekroond met GOUD in de categorie Social Media.
    
    [Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Medior Full Stack Web Developer
    
    
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland. 
    
    Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
    
    Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
    
    Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
    
    Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen
