SuperRebel ontwikkelt lanceringscampagne FreeBrew voor Swinckels

De jongere generatie kiest er steeds vaker voor om tijdelijk of juist voor langere tijd alcohol te laten staan. Reden voor Swinckels om een brewed craft soda op de markt te brengen. FreeBrew biedt hen een duurzaam en smakelijk alternatief met deze craft soda. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd. Het merk zet zichzelf hiermee weg in de steeds groter groeiende markt van alcoholvrije alternatieven. Een markt waar bij uitstek Generatie Z zijn weg goed in vindt.

In de campagne breken SuperRebel en FreeBrew met ridicilous norms. Want dat Gen Z anders tegen de wereld aankijkt hoef je niemand meer uit te leggen. Alles wat de gevestigde norm is vinden ze belachelijk, en daar schoppen ze tegenaan. Ze voelen zich nooit te klein of te jong om hun mening te laten horen. Net zoals de kolibrie (het beeldmerk van FreeBrew). Het perfecte uitgangspunt om FreeBrew – een brewed craft soda voor de Gen Z doelgroep – in de markt te zetten.

SuperRebel lanceert daarom de campagne Break free from…. Een colibrie sized protest die laat zien dat je met heel veel kleine acties een groots effect kunt bereiken. Kortom klein is het nieuwe groot. FreeBrew laat daarom geen middel onbenut om te schoppen tegen belachelijke normen. Van een mini-protestbord als roerstaafje tot outdoor uitingen. Ieder middel draagt eraan bij om het geluid van deze beweging luider te maken. En zo dus meer rumour around the brand (FreeBrew) creëert. Waarmee je overigens net zoveel plezier kunt hebben als met een alcoholisch drankje. Nog zo’n rare norm, alcohol drinken. 

De campagne is live en FreeBrew is te verkrijgen bij Albert Heijn.  

www.superrebel.com

www.swinckels.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten

16-05-2025 | 10:36:00
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur

SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren

08-05-2025 | 12:06:00
De bureaus SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk gaan samen verder als één creatief bureau onder de naam SuperRebel.Agency.

SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise

07-05-2025 | 14:16:00
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk

SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven

28-04-2025 | 08:42:00
Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een activatie gelanceerd waarbij een eenvoudige ontdekking centraal staat.

Fusie SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk

24-04-2025 | 08:27:00
Natascha van den Ende (Today's Milk) wordt Managing Director en Lodewijk Varossieau Chief Creative Officer

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.