SuperRebel geeft Teamleader focus

Teamleader Focus is bedrijfssoftware voor het mkb. Het bedrijf wilde een stap zetten op het vlak van communicatie en schakelde SuperRebel in om dit te verbeteren en een campagne te ontwikkelen.

Met het thema Alleen met focus word je leader is Teamleader terug bij de merkessentie. Focus op wat jij belangrijk vindt en krijg er tijd, overzicht en meer winst voor terug.

Herkenbare karakters

Het campagnethema komt terug in uiteenlopende middelen, die SuperRebel samen met de klant heeft ontwikkeld. Zoals online advertising, een landingspage en online video’s, waarin de afleiding voor ondernemers voelbaar en vooral zichtbaar wordt dankzij herkenbare karakters.

Zo zagen het ongeleide project, de opstandige factuur en de ongeordende offerte het levenslicht. Samen met Animate the World werden karakters tot leven gebracht en op de werkvloer geïntroduceerd. Daar doen ze hun stinkende best om ondernemers af te leiden.

www.superrebel.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier

19-11-2025 | 09:08:00
De merkoperatie is ontwikkeld door SuperRebel.Agency en moet de positie van het bedrijf als sour specialist in de internationale foodsector versterken.

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)

17-11-2025 | 15:35:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Social (junior/medior) – Amsterdam

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer

13-11-2025 | 09:51:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer

Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12

29-10-2025 | 10:39:00
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025

SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:00:00
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.