Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

Supermarktketen Dirk heeft rond Prinsjesdag een speciale bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de jaarlijkse discussie over koopkracht en prijzen. De bijlage van acht pagina’s verscheen afgelopen zaterdag en laat zien hoe Dirk klanten dagelijks ondersteunt bij slim boodschappen doen.

Betaalbaarheid centraal

Met de actie benadrukt Dirk dat betaalbare boodschappen niet afhankelijk zijn van één dag in het jaar, maar een belofte waar de supermarkt structureel aan vasthoudt. Het is de eerste keer dat de keten een volledige bijlage inzet om deze boodschap onder de aandacht te brengen.

Marcel Huizing, algemeen directeur Dirk: "Traditiegetrouw haken we bij Dirk in op Prinsjesdag. Dit keer met onze eigen uitgave waarin we het vuur aan de schenen leggen van politiek Den Haag en andere supermarkten. We pakken belangrijke consumentenonderwerpen aan zoals tv-reclames waar de consument voor betaalt, het eerlijk vergelijken van producten en de hoge prijzen van A-merken die weer betaalbaar moeten zijn voor iedereen."

Inhaker met bredere boodschap

Met de Prinsjesdagactie wil Dirk laten zien dat de supermarkt niet alleen scherp is op prijzen, maar ook oog heeft voor actuele thema’s die spelen bij klanten. Daarmee sluit de keten aan bij de maatschappelijke discussie over koopkracht, betaalbaarheid en transparantie in de supermarktsector.

www.mediahuis.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag

18-08-2025 | 16:26:00
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.

De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

15-07-2025 | 07:28:00
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Designer De Telegraaf

01-07-2025 | 08:15:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Designer bij De Telegraaf

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Specialist De Telegraaf

25-06-2025 | 10:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Content Specialist De Telegraaf

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef De Financiële Telegraaf

09-06-2025 | 09:10:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef De Financiële Telegraaf
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.