STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden. Deze aanpak is het resultaat van een samenwerking met mediabureau STROOM en reclamebureau Open Now. Uit onderzoek bleek dat de merkbekendheid te laag was en eerdere campagnes onvoldoende kracht hadden.
Nicolet Annema, campagnemanager: “Voor groei en instroom op langere termijn is meer emotie in de merkcommunicatie nodig. Dat hebben we gevonden met het thema De comeback, een herkenbaar thema voor iedereen."
Persoonlijke overwinning centraal
Lukas van de Ven, creatief directeur van Open Now over de campagne: “Herstellen vraagt tijd, doorzettingsvermogen en steun. Dat noemen wij een comeback. ONVZ staat naast je, ontzorgt en biedt kwalitatieve zorg en deskundig zorgadvies, zodat jij je kunt richten op herstel. Dit geeft een gevoel van zekerheid dat je goed zit bij ONVZ."
Nicolet Annema: “De keuze voor kwaliteit is in deze uitdagende markt, waarin de schaarste toeneemt, actueler dan ooit. Er is behoefte aan snelle toegang tot kwalitatieve zorg, ruime zorgkeuze en deskundig advies, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en je je volledig kunt richten op herstel. ONVZ doet er alles aan dit te blijven bieden.”
Credits:
Bureau: Open Now | Productiemaatschappij: Studio Studio (regie: Jurian Gravett) | Fotografie: Studio Studio (fotograaf: Christiaan van Leeuwen) | Muziek: TAMBR | Audio: Public Audio | Mediabureau: STROOM | Verantwoordelijk bij ONVZ: Nicolet Annema, Maarten van Keulen, Wendy van Wijk, Willy van Gastel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau
Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now
The Family en Open Now fuseren
Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien