
Stéphanie Rowel start als Senior Account Manager bij ACT.agency
Stéphanie Rowel versterkt het team van ACT.agency als Senior Account Manager. Ze komt van creatief bureau Alfred, waar ze acht jaar werkte.
Bij Alfred werkte Rowel aan zowel nationale als internationale campagnes, waarbij ze klantrelaties versterkte en merkaanwezigheid optimaliseerde. Bij ACT.agency gaat ze zich richten op geïntegreerde campagnes voor klanten als Odido en een recent via pitch gewonnen klant. Haar werk sluit aan op de ACT.vertising-aanpak van het bureau, waarmee het zich focust op consistente merkervaringen.
Kiki Maaskant, Managing Director bij ACT.agency: “Stéphanie weet precies hoe je sterke merken bouwt en verrast onze klanten nu al met effectieve oplossingen. Ik kijk ernaar uit om samen met haar onze ambities waar te maken en nog meer impact te creëren voor onze klanten”
Stéphanie Rowel: “Na acht geweldige jaren bij Alfred voelde het als het juiste moment om een nieuwe uitdaging aan te gaan. ACT.agency heeft een unieke visie op advertising, content en technology en weet die op een inspirerende manier tot leven te brengen. Ik ben enorm enthousiast om mijn ervaring hier in te zetten en samen met het team mooie resultaten voor onze klanten te behalen.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ICMA 2025 - Moderne relaties
ICMA 2025 - ChatKliniek
ICMA 2025 - App & Ink
[Forum] Wat is goede content?
Danijel Dercksen: Goede content raakt mensen op het juiste moment
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert