Speciaal voor marketeers die Marketing Report lezen, geven we 10 tickets voor Ongezout'n op 23 november in de WesterLiefde weg!

Op 23 november is de eerste editie van je nieuwe, jaarlijkse business boost: Ongezout'n. Een Gronings evenement van Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (P3 Group) met internationale ambitie op het Amsterdamse Westergasterrein. Dit wil je niet missen! 

Een middag vol inspiratie van top sprekers wachten op je. Zoals Tom Goodwin, bekend van het baanbrekende boek Digital Darwinism: Surviving the New Age of Business Disruption. 

Tom is al 20 jaar toonaangevend expert in trends en transformatie en heeft meer dan 700.000 volgers op LinkedIn waar hij is uitgeroepen tot 's werelds #1 Voice in Marketing. Hij was keynote speaker in 42 landen en adviseert Fortune 500 bedrijven, maar ook start-ups. 

Naast Tom ontmoet je onder meer de oprichters van Naïf; pizzabakker en TikTok-ster Chef Erik en het satirische platform De Speld.  

Aanmelden?

Voor marketeers die Marketing Report lezen, zijn er 10 gastenlijst tickets beschikbaar gesteld. Meld je aan door een e-mail te sturen naar [email protected] en geef daarbij aan namens welke organisatie je aanwezig bent.

 

Wat: Ongezout'n 

Waar: WesterLiefde, Klönneplein 4-6, Amsterdam

Wanneer: Donderdag 23 november 

Tijd: Inloop met lunch tussen 12.00 en 13.00 uur | Start programma 13.00 uur | Borrel 16.00 uur


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.