Speciaal voor marketeers die Marketing Report lezen, geven we 10 tickets voor Ongezout'n op 23 november in de WesterLiefde weg!

Op 23 november is de eerste editie van je nieuwe, jaarlijkse business boost: Ongezout'n. Een Gronings evenement van Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (P3 Group) met internationale ambitie op het Amsterdamse Westergasterrein. Dit wil je niet missen! 

Een middag vol inspiratie van top sprekers wachten op je. Zoals Tom Goodwin, bekend van het baanbrekende boek Digital Darwinism: Surviving the New Age of Business Disruption. 

Tom is al 20 jaar toonaangevend expert in trends en transformatie en heeft meer dan 700.000 volgers op LinkedIn waar hij is uitgeroepen tot 's werelds #1 Voice in Marketing. Hij was keynote speaker in 42 landen en adviseert Fortune 500 bedrijven, maar ook start-ups. 

Naast Tom ontmoet je onder meer de oprichters van Naïf; pizzabakker en TikTok-ster Chef Erik en het satirische platform De Speld.  

Aanmelden?

Voor marketeers die Marketing Report lezen, zijn er 10 gastenlijst tickets beschikbaar gesteld. Meld je aan door een e-mail te sturen naar [email protected] en geef daarbij aan namens welke organisatie je aanwezig bent.

 

Wat: Ongezout'n 

Waar: WesterLiefde, Klönneplein 4-6, Amsterdam

Wanneer: Donderdag 23 november 

Tijd: Inloop met lunch tussen 12.00 en 13.00 uur | Start programma 13.00 uur | Borrel 16.00 uur


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.