Speciaal voor marketeers die Marketing Report lezen, geven we 10 tickets voor Ongezout'n op 23 november in de WesterLiefde weg!

Op 23 november is de eerste editie van je nieuwe, jaarlijkse business boost: Ongezout'n. Een Gronings evenement van Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (P3 Group) met internationale ambitie op het Amsterdamse Westergasterrein. Dit wil je niet missen! 

Een middag vol inspiratie van top sprekers wachten op je. Zoals Tom Goodwin, bekend van het baanbrekende boek Digital Darwinism: Surviving the New Age of Business Disruption. 

Tom is al 20 jaar toonaangevend expert in trends en transformatie en heeft meer dan 700.000 volgers op LinkedIn waar hij is uitgeroepen tot 's werelds #1 Voice in Marketing. Hij was keynote speaker in 42 landen en adviseert Fortune 500 bedrijven, maar ook start-ups. 

Naast Tom ontmoet je onder meer de oprichters van Naïf; pizzabakker en TikTok-ster Chef Erik en het satirische platform De Speld.  

Aanmelden?

Voor marketeers die Marketing Report lezen, zijn er 10 gastenlijst tickets beschikbaar gesteld. Meld je aan door een e-mail te sturen naar [email protected] en geef daarbij aan namens welke organisatie je aanwezig bent.

 

Wat: Ongezout'n 

Waar: WesterLiefde, Klönneplein 4-6, Amsterdam

Wanneer: Donderdag 23 november 

Tijd: Inloop met lunch tussen 12.00 en 13.00 uur | Start programma 13.00 uur | Borrel 16.00 uur


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.